Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Man får ont i huvudet av att läsa fanfictons 4 timmar i sträck. Visste du om det, mamma?"
19 jan, 2012 00:32 |
|
Borttagen
|
Räknas sång? I så fall var det: "Mitt hjärta slår som en pistong, och jag tar lyckliga små språng vid varje järnvägsövergång. För jag är lite tågtokig!" :3
19 jan, 2012 00:38 |
|
vevve_puff
Elev |
"åååååå så piiiiip arg jag blir "
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 19 jan, 2012 16:03 |
|
MizzNina
Elev |
"Before me you rightly tremble"
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 jan, 2012 16:08 |
|
djurgalen_99
Elev |
"JAAA!!!! Ladda på nu lilla ray!!"
(Min telefon har vart på lagning i kanske två veckor...) E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 19 jan, 2012 19:18 |
|
Miss Lunatic
Elev |
"Thaaaaank you!" Till min TV, när mute fungerade ♥
~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 21 jan, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
*Host* Det är absolut inte så att jag har glömt bort vad det senaste jag sa var... Verkligen inte...
22 jan, 2012 09:29 |
|
vevve_puff
Elev |
"aj min fot"
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 22 jan, 2012 10:07 |
|
MizzNina
Elev |
"Om det fryser på inatt, kommer det vara rätt jäkla omöjligt att få bort snön från era bilar va?"
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 22 jan, 2012 10:15 |
|
Alice...
Elev |
22 jan, 2012 10:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen