Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
25 mar, 2012 11:09 |
|
Borttagen
|
Jag tar det som en komplimang, haha 25 mar, 2012 12:03 |
|
Borttagen
|
teddy bears
Spoiler: Tryck här för att visa! 25 mar, 2012 13:34 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Borttagen: teddy bears Spoiler: Tryck här för att visa! Wow vad snygga! Och söta... ^^ 25 mar, 2012 14:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen:
Jag tar det som en komplimang, haha Bra, för det var det som var meningen! 25 mar, 2012 14:55 |
|
mican00
Elev |
Tack! Egentligen inte så bra, men bra med tanke på att jag aldrig annars målar kroppar... Jag målar oftast ansikten bara XD ![]()
25 mar, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
25 mar, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Hittade denhär bilden nyss, det är en av mina drömmar som jag ritat ner. (Tinypic bråkar igen, bara så ni vet, ifall.) Gud vad snygg! Dom här bilderna ritade jag för ett tag sen: ![]() ![]() Dom är ifrån en lek som jag och tre kompisar lekte förut Och ja, dom är rätt opropitionella (stavas det så?) men jag är inte så bra på sånt på kroppen, ritar oftast ansikten XD EDIT: Oj... suuuuuuuper dålig kvalite, jag får be pappa skanna dom XD Åh tack! Dina var också fina, men lite suddiga. Åh, vad fint! 26 mar, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
26 mar, 2012 19:08 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Hittade denhär bilden nyss, det är en av mina drömmar som jag ritat ner. (Tinypic bråkar igen, bara så ni vet, ifall.) Gud vad snygg! Dom här bilderna ritade jag för ett tag sen: ![]() ![]() Dom är ifrån en lek som jag och tre kompisar lekte förut Och ja, dom är rätt opropitionella (stavas det så?) men jag är inte så bra på sånt på kroppen, ritar oftast ansikten XD EDIT: Oj... suuuuuuuper dålig kvalite, jag får be pappa skanna dom XD Åh tack! Dina var också fina, men lite suddiga. Åh, vad fint! Tack! Ja, jag vet, men pappa har skannat dom men dom funkade inte att ladda upp på tinypic... ![]()
26 mar, 2012 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen