Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Najs .
Twilight? 16 dec, 2011 18:41 |
|
Pixie
Elev |
16 dec, 2011 18:45 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alestorm? Vad är det? :o Turkiet? Alestorm är ett fett bra band... NAJS! Den bästa grönsaken på denna planet *sjunga* Hästar? >.< "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 16 dec, 2011 18:48 |
|
Borttagen
|
BAJS!!!
Eric Saade? 16 dec, 2011 18:49 |
|
Roxy
Elev |
16 dec, 2011 19:24 |
|
IvveKingh
Elev |
Aldrig gjort, men verkar fett NAJS.
Stevie Wonder? 16 dec, 2011 19:28 |
|
Borttagen
|
Majs. Ganska bra.
Slytherin? 16 dec, 2011 19:47 |
|
Roxy
Elev |
16 dec, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
Najs.
Hippogriffer? 16 dec, 2011 20:04 |
|
Borttagen
|
Naaajs!
Nifflare? 16 dec, 2011 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen