Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elsa Gryffindor
Elev |
2 nov, 2014 19:45 |
|
Borttagen
|
Här! *räcker en bit till Cissy*
2 nov, 2014 19:46 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
2 nov, 2014 19:48 |
|
Borttagen
|
Varsågod!
2 nov, 2014 19:49 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Vad gör du/ni då?
(Jag tycker att vi borde lägga till ett ord i ordlistan, "di", vilket är en förkortning för du/ni)
2 nov, 2014 19:52 |
|
Borttagen
|
Vem tog trollet som var Här nyss?!
2 nov, 2014 19:52 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
2 nov, 2014 19:53 |
|
AnnaGranger
Elev |
2 nov, 2014 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AnnaGranger: Skrivet av Borttagen: Vem tog trollet som var Här nyss?! *visslar en truddelutt* Ååh!!! *sur smiley* 2 nov, 2014 20:03 |
|
Borttagen
|
Vi borde lägga till verbet kvälla också, dvs kvällsfika, borsta tänderna, etc i ett och samma ord.
2 nov, 2014 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen