Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs
|
Borttagen
|
-Va?! varför inte?, sa jag
16 mar, 2014 13:43
|
|
Borttagen
|
- Att bli kallad neger är inte precis så roligt. Sade jag och tittade upp på himlen.
16 mar, 2014 13:45
|
|
Borttagen
|
-Vi kan byta! Jag är SKITAVIS på dig!, sa jag
16 mar, 2014 13:46
|
|
Borttagen
|
16 mar, 2014 13:47
|
|
Borttagen
|
Jag rullade över på sidan och kysste henne.
16 mar, 2014 13:54
|
|
Borttagen
|
Jag besvarade Williams kyss och log.
16 mar, 2014 13:56
|
|
Borttagen
|
Jag la händerna på hennes mage.
-Gud vad du är vältränad då?, sa jag
16 mar, 2014 14:17
|
|
Borttagen
|
Jag rodnade.
- Själv då. Sade jag och log.
16 mar, 2014 14:43
|
|
Borttagen
|
-Jag? nu skämtar du!, flinade jag och klappade äcklat på min mage.
16 mar, 2014 14:49
|
|
Borttagen
|
- Vadå? Du är ju vältränad. Sade jag och log.
16 mar, 2014 15:13
|
Du får inte svara på den här tråden.