Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Jo det måste jag eftersom det kommer ta typ en vecka. Och annars kan det bli infekterat."
25 okt, 2013 22:53
|
|
Borttagen
|
Jag himlade med ögonen igen och mUttrade något ohörbart.
25 okt, 2013 22:56
|
|
Borttagen
|
"Om du vill låter jag väl såret vara så här öppet då!"
25 okt, 2013 22:59
|
|
Borttagen
|
"Gör vad som behövs"
Muttrade jag.
25 okt, 2013 23:00
|
|
Borttagen
|
Jag bytte snabbt bandaget och tryckte försiktigt på bröstkorgen.
25 okt, 2013 23:01
|
|
Borttagen
|
"Jag mår bra!"
Muttrade jag.
26 okt, 2013 13:26
|
|
Borttagen
|
"Visst." Jag ryckte på axlarna.
26 okt, 2013 13:27
|
|
Borttagen
|
"Vad ska vi göra idag då?"
26 okt, 2013 13:27
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 13:28
|
|
Borttagen
|
Jag tittade också på Hector.
26 okt, 2013 13:31
|
Du får inte svara på den här tråden.