Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Div00mR
Elev |
30 okt, 2012 16:50 |
|
Dream
Elev |
"Vampyr eller spöke?"
Jag har alltid älskat allt som har med vampyrer att göra, de är så fascinerande varelser! De ligger mig helt enkelt varmt om hjärtat, fast en ganska viktig detalj har jag glömt att nämna :3 Jag är inte direkt en Dracula-lover, han är för obehaglig för min smak, jag vill ha in lite kärlek i mina vampires (ex. The Vampire Diaries vampyrer) ♥ De gamla vampyrerna har jag ännu inte förstått mig på, eller gett en så stor chans heller för den delen, men jag tror inte att jag vågar... :3 Spöken är läskiga, eller inte Laban, han är sööööt ♥ Men spöken som hemsöker, nej usch, jag är skraj för sådant äckelpäckel :'(
30 okt, 2012 17:17 |
|
Disenchanted
Elev |
30 okt, 2012 20:08 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
Spöke
R.I.P Dobby:( 30 okt, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
Gillar båda men eftersom vampyrer känns så uttjatat väljer jag spöke!
30 okt, 2012 21:13 |
|
Danzi
Elev |
30 okt, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
Vampyr
Jag är mer "lik" vampyr. Dessutom tycker jag att vampyrer är coola =) 30 okt, 2012 21:45 |
|
reckless
Elev |
Vampyr. Spöken är så läskiga
CharmBlood26477 @ Pottermore 31 okt, 2012 00:43 |
|
MizzNina
Elev |
Spöken.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 31 okt, 2012 06:08 |
|
PerfectFreak
Elev |
Spöken. Eftersom dom är mer realistiska och många tror att dom är riktiga ( även jag) gör dom mycket kusligare och intressantare.
31 okt, 2012 06:41 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen