@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Jag tittade på You won't be able to look at this pictures in more than two seconds. Rekommenderar det inte. Klarade det till tredje bilden, men där bangade jag. Kändes inte som rätt läge att fortsätta... Vem vet vad den sista bilden skulle kunnat vara? En halv människa? Vad är det för bilder ungefär? Jag vågar inte titta själv. Och det ska du inte göra heller. Om du tvunget ska dela sådant kan du väl skriva en tydlig varning så ingen råkar gå in på det av misstag? Kanske hålla det till 15+ här eller gore-forumet på FB. 24 feb, 2015 23:14 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Jag tittade på You won't be able to look at this pictures in more than two seconds. Rekommenderar det inte. Klarade det till tredje bilden, men där bangade jag. Kändes inte som rätt läge att fortsätta... Vem vet vad den sista bilden skulle kunnat vara? En halv människa? Vad är det för bilder ungefär? Jag vågar inte titta själv. Det börjar med någon fisk som har gjort något. Ingen aning vad, men hel är den inte. Den andra är en väldigt stor daggmask. Den tredje är en hand som är tillfälligt inopererad vid foten för att blodflödet ska komma igång. Och där bangade jag. Titta på egen risk! Jag kan förklara dem. Spoiler: Tryck här för att visa! ^^Satte dem i en spoiler för de var lite läskiga, och det var inte ens bilder... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 24 feb, 2015 23:20 |
|
Borttagen
|
illusionofcool, fortsatte du verkligen efter trean? Jag skulle aldrig ha vågat...
24 feb, 2015 23:22 |
|
Chaemy
Elev |
24 feb, 2015 23:23 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: illusionofcool, fortsatte du verkligen efter trean? Jag skulle aldrig ha vågat... Jag är inte särkilt känslig för sånna saker och jag har alltid tyckt att det är fascinerande (men äckligt) hur man kan laga kroppsdelar och liknande. Men de var, usch, inte trevliga... EDIT: Chaemy det är ju tur att du inte gjorde det då... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 24 feb, 2015 23:25
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-24 kl. 23:28
|
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: illusionofcool, fortsatte du verkligen efter trean? Jag skulle aldrig ha vågat... Jag är inte särkilt känslig för sånna saker och jag har alltid tyckt att det är fascinerande (men äckligt) hur man kan laga kroppsdelar och liknande. Men de var, usch, inte trevliga... Jag tycker också att sådant är ganska häftigt. Sedan blir det också så att ju mer man tittar på bilderna vänjer man sig. Hade det varit dag hade jag kanske fortsatt. Men just nu kändes det verkligen inte rätt. 24 feb, 2015 23:27 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: illusionofcool, fortsatte du verkligen efter trean? Jag skulle aldrig ha vågat... Jag är inte särkilt känslig för sånna saker och jag har alltid tyckt att det är fascinerande (men äckligt) hur man kan laga kroppsdelar och liknande. Men de var, usch, inte trevliga... Jag tycker också att sådant är ganska häftigt. Sedan blir det också så att ju mer man tittar på bilderna vänjer man sig. Hade det varit dag hade jag kanske fortsatt. Men just nu kändes det verkligen inte rätt. Aa... Men jag är ju lite av en nattuggla, så runt tio halv elva är min favorit tid på dagen... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 24 feb, 2015 23:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: illusionofcool, fortsatte du verkligen efter trean? Jag skulle aldrig ha vågat... Jag är inte särkilt känslig för sånna saker och jag har alltid tyckt att det är fascinerande (men äckligt) hur man kan laga kroppsdelar och liknande. Men de var, usch, inte trevliga... Jag tycker också att sådant är ganska häftigt. Sedan blir det också så att ju mer man tittar på bilderna vänjer man sig. Hade det varit dag hade jag kanske fortsatt. Men just nu kändes det verkligen inte rätt. Aa... Men jag är ju lite av en nattuggla, så runt tio halv elva är min favorit tid på dagen... Jag är det också, men när jag väl ska sova vill jag somna fort! 24 feb, 2015 23:30 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: illusionofcool, fortsatte du verkligen efter trean? Jag skulle aldrig ha vågat... Jag är inte särkilt känslig för sånna saker och jag har alltid tyckt att det är fascinerande (men äckligt) hur man kan laga kroppsdelar och liknande. Men de var, usch, inte trevliga... Jag tycker också att sådant är ganska häftigt. Sedan blir det också så att ju mer man tittar på bilderna vänjer man sig. Hade det varit dag hade jag kanske fortsatt. Men just nu kändes det verkligen inte rätt. Aa... Men jag är ju lite av en nattuggla, så runt tio halv elva är min favorit tid på dagen... Jag är det också, men när jag väl ska sova vill jag somna fort! Ja det förstår jag... Apropå somna fort *fniss* så är min lillebror en som person som somnar foooooort. Seriöst. Nån gång har han sagt typ "Jag kan inte som..zzzz..." (Zzz=Sova...) Och han skulle säga "Jag kan inte somna" tror jag... "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 24 feb, 2015 23:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: illusionofcool, fortsatte du verkligen efter trean? Jag skulle aldrig ha vågat... Jag är inte särkilt känslig för sånna saker och jag har alltid tyckt att det är fascinerande (men äckligt) hur man kan laga kroppsdelar och liknande. Men de var, usch, inte trevliga... Jag tycker också att sådant är ganska häftigt. Sedan blir det också så att ju mer man tittar på bilderna vänjer man sig. Hade det varit dag hade jag kanske fortsatt. Men just nu kändes det verkligen inte rätt. Aa... Men jag är ju lite av en nattuggla, så runt tio halv elva är min favorit tid på dagen... Jag är det också, men när jag väl ska sova vill jag somna fort! Ja det förstår jag... Apropå somna fort *fniss* så är min lillebror en som person som somnar foooooort. Seriöst. Nån gång har han sagt typ "Jag kan inte som..zzzz..." (Zzz=Sova...) Och han skulle säga "Jag kan inte somna" tror jag... Mitt rekord (bortsett från när jag var bebis) är fem minuter. Det var en gång när jag hade feber men hade varit med på skidavslutningen ändå. Och då var jag trött. 24 feb, 2015 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen