@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
24 feb, 2015 22:03 |
|
Chaemy
Elev |
♥Frivolt♥sanna1324567♥Fellrendión♥
Jag fick också min fjäderpenna idag.. Jag tog inte kort medan jag öppnade, men paketet var uppbyggt på samma sätt som Fellrendións. Men jag fick blått papper runt och ett lite mörkare brunt band. ♥ Jag blev så glad redan när jag såg kortet.. Det föreställer en sjöjungfru och ett vattenlevande djur. Och det känns så typiskt mig. Jag älskar vatten, hav, sjöar och sådant. Och sjöjungfrur.. ♥ Det här är bland de finaste korten som jag någonsin fått. ♥ Och fjäderpennan är fantastiskt vacker.. Jag känner mig så hedrad att jag fick den. Den är så fin och den värmer liksom mitt hjärta när jag ser på den.. ♥ Det ska bli roligt att lära känna den. När det gäller fjäderpennor så har jag redan märkt (från min första fjäderpenna, också gjord av Kattuggla) att jag tycker ännu mer om dem när jag har haft de i några dagar och ja, lärt känna dem lite mer. ♥ Sen så fick jag syn på två till små roliga saker. Här finns några bilder: Spoiler: Tryck här för att visa! ♥Kattuggla♥ Jag vill tacka så otroligt mycket för detta.. Du är helt fantastisk. Att du ville ge detta till mig.. Jag vet inte hur jag ska tacka. Nej, jag vet faktiskt inte. Jag skulle vela ge dig något lika fint som det här, det skulle du verkligen förtjäna.. Tack. ♥
24 feb, 2015 22:54
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-25 kl. 08:40
|
|
Borttagen
|
Asså gud va söt du är btw ♥ Vill se ut som dig ♥
24 feb, 2015 23:02 |
|
Borttagen
|
I'm obsessed with Klaine!
What a surprise. 24 feb, 2015 23:05 |
|
Chaemy
Elev |
cawywell, åh alltså tack så himla, himla mycket! ♥ Men du är så underbar som du är, ska du veta! ♥ ♥
24 feb, 2015 23:07 |
|
Borttagen
|
Jag tittade på You won't be able to look at this pictures in more than two seconds. Rekommenderar det starkt inte! Klarade det till tredje bilden, men där bangade jag. Kändes inte som rätt läge att fortsätta... Vem vet vad den sista bilden skulle kunnat vara? En halv människa?
Kom ihåg, titta på egen risk! 24 feb, 2015 23:07
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-24 kl. 23:17
|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tittade på You won't be able to look at this pictures in more than two seconds. Rekommenderar det inte. Klarade det till tredje bilden, men där bangade jag. Kändes inte som rätt läge att fortsätta... Vem vet vad den sista bilden skulle kunnat vara? En halv människa? Vad är det för bilder ungefär? Jag vågar inte titta själv.
24 feb, 2015 23:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: <3cawywell, åh alltså tack så himla, himla mycket! ♥ Men du är så underbar som du är, ska du veta! ♥ ♥ 24 feb, 2015 23:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Jag tittade på You won't be able to look at this pictures in more than two seconds. Rekommenderar det inte. Klarade det till tredje bilden, men där bangade jag. Kändes inte som rätt läge att fortsätta... Vem vet vad den sista bilden skulle kunnat vara? En halv människa? Vad är det för bilder ungefär? Jag vågar inte titta själv. Det börjar med någon fisk som har gjort något. Ingen aning vad, men hel är den inte. Den andra är en väldigt stor daggmask. Den tredje är en hand som är tillfälligt inopererad vid foten för att blodflödet ska komma igång. Och där bangade jag. Titta på egen risk! 24 feb, 2015 23:11 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Jag tittade på You won't be able to look at this pictures in more than two seconds. Rekommenderar det inte. Klarade det till tredje bilden, men där bangade jag. Kändes inte som rätt läge att fortsätta... Vem vet vad den sista bilden skulle kunnat vara? En halv människa? Vad är det för bilder ungefär? Jag vågar inte titta själv. Det börjar med någon fisk som har gjort något. Ingen aning vad, men hel är den inte. Den andra är en väldigt stor daggmask. Den tredje är en hand som är tillfälligt inopererad vid foten för att blodflödet ska komma igång. Och där bangade jag. Titta på egen risk! Åh! :O Nej usch, i alla fall inte nu på kvällen!
24 feb, 2015 23:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen