@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Älskar egengjord glass. Går snabbt att göra, är relativt billigt och man väljer helt själv hur det ska bli. Enda problemet är konsistensen, den är stenhård som frusen och så fort man tar ut den smälter den jättefort. x) Har aldrig testat att gör glass förut, tänkte att man kanske kunde göra smoothie och frysa in som glasspinnar. Min far sålde frysta bananer som var doppade i choklad någon sommar när jag var liten, det kan jag tipsa om! (AS GOTT!) Hade han ett sådant här? Nu ska jag fråga min far om han tycker att det är okej att folk tar smygbilder sådär :O skämt å sido, try this.. ![]() Åh, det var ju kanske lite... Mindre flashigt. xD Däremot är det obligatoriskt att ha en man på något segwayliknande bredvid! Hoppas han inte missade det. Skrivet av Hedwig96: jaa aa bra fråga. De var nog så att jag en dag upptäckte (när jag satt och lekte med färger) att de fanns en färg med lätt kod att komma ihåg (17FB09) som jag tyckte var fin, sen var de nån som påpekade att det var samma färg som lime... jag kommer inte riktigt ihåg varför jag började men nu är jag liksom fast.. de har gått nästan 2 år och jag gör det mer eller mindre automatiskt. O jag vet inte om jag ska sluta eller så de e konstigt Det är ju din grej, sluta inte! Dessutom gör det att jag lättare kan veta vem som skriver inläggen eftersom jag har svårt att läsa Gryffindors användarnamn. Vilket gör alla som har svårt att se rött glada. :> Jag har svårt att tänka mig att det var obligatoriskt om segway(ARNA?) inte var uppfunna ännu. ^^ 24 feb, 2015 20:10 |
|
Pernilla
Elev |
Jag har sportlov!!!!!
The Fooo Conspiracy!!! One Direction!!! The Vamps!!! 24 feb, 2015 20:23 |
|
Borttagen
|
Precis duschat, sitter nu och tittar på Felix recenserar.
24 feb, 2015 21:06 |
|
Borttagen
|
Äntligen har den nya mobilen anlänt. Jag förstår inte hur jag har klarat mig så länge. ♥_♥
24 feb, 2015 21:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Modell och märke?Äntligen har den nya mobilen anlänt. Jag förstår inte hur jag har klarat mig så länge. ♥_♥ 24 feb, 2015 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Modell och märke? Äntligen har den nya mobilen anlänt. Jag förstår inte hur jag har klarat mig så länge. ♥_♥ Samsung Galaxy S5. ^^ 24 feb, 2015 21:21 |
|
Fellrendión
Elev |
(sanna1324567-Frivolt-Chaemy)
♥The Joker/Den Grönlila Fjäderpennan♥ ![]() ![]() ![]() Bilder från öppningen: Spoiler: Tryck här för att visa! Kattuggla: Tack så hemskt mycket för fjäderpennan ♥. Den är så fantastiskt vacker och förutom pennan... det syns att du har lagt ner mycket tid och kärlek på hela paketet. Det var så vackert inslaget. Jag var helt förbluffad när jag öppnade det. Det var så vackert och tillsammans med det fick jag även ett helt otroligt fint kort och Alice i Underlandet-etiketter. Det var väl ingen tillfällighet att det var just Alice i Underlandet? (Det är den saga som ligger mig närmast om hjärtat♥) Återigen tack! Dina skapelser är så ovärderliga att jag inte ens vet hur jag ska avsluta den här meningen... men nöjer du dig med ett hjärta? ^^♥ Edit: Då jag ändå fyller år nästa vecka (5:e mars) tänker jag räkna det som en födelsedagspresent av dig och mamma ifall det är okej. ^^
24 feb, 2015 21:59
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-24 kl. 22:05
|
|
Borttagen
|
Jag har huvudvärk...
24 feb, 2015 22:01 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Någon som har en bra fanfic som jag kan översätta? Ska vara svenska elr engelska men fritt fram, mitt senaste projekt stupade tyvärr
![]() ![]()
24 feb, 2015 22:02 |
|
Frivolt
Elev |
FellrendiónKattuggla OMG! SÅ OTROLIGT FIIINT!! ALLTSÅ JAG AVLIDER!! DET VAR SÅ OTROLIGT VACKERT DET DÄR ♥ HERREGUD!!
Jag vill ha min fjäderpenna NUUU!!! ;O Jag MÅSTE få den imorgon, annars blir jag supersur på posten ;O ;O Edit: "Aviserad 2015-02-24 12:53 Invänta avi med löpnummer" :'D SNAAART!!! Då borde den komma imorn :'D eller nått! Iaf imorn eller övermorron!! *Dansar glad-dansen* 24 feb, 2015 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen