Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19567 19568 19569 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hedwig96, varför skriver du alltid i grönt?

24 feb, 2015 19:37

Syrup
Elev

Avatar


I just made a blog together with my friend... Oh God... jag vet inte ens vad meningen med den är ><

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLYIXQRf.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff5d0fd6b3e3d89fdee3c1fff5d70625a%2Ftumblr_inline_miw9jpIEaZ1qz4rgp.gif

24 feb, 2015 19:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Syrup:
I just made a blog together with my friend... Oh God... jag vet inte ens vad meningen med den är ><


Vad heter den?

24 feb, 2015 19:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Frivolt&Chaemy (sanna1324567) :
Det hade varit kul om vi alla tog selfies med våra fjäderpennor och visade de för varandra (The Last Four Quills of Vilerïa... ... (vad jag är episk))... ^_^
Fast jag tvingar ingen såklart men det hade varit kul!


Haha! Aw, men gud så söta ni är! ♥

24 feb, 2015 19:44

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hedwig96, varför skriver du alltid i grönt?

jaa aa bra fråga. De var nog så att jag en dag upptäckte (när jag satt och lekte med färger) att de fanns en färg med lätt kod att komma ihåg (17FB09) som jag tyckte var fin, sen var de nån som påpekade att det var samma färg som lime... jag kommer inte riktigt ihåg varför jag började men nu är jag liksom fast.. de har gått nästan 2 år och jag gör det mer eller mindre automatiskt. O jag vet inte om jag ska sluta eller så de e konstigt

24 feb, 2015 19:48

Borttagen

Avatar


Hedwig96

Sluta inte! Det är mysigt med färgklickar ♥

24 feb, 2015 19:50

Borttagen

Avatar


ADHD barn borde ej dricka kaffe. Inte dethär iallafall.

24 feb, 2015 19:51

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hedwig96

Sluta inte! Det är mysigt med färgklickar ♥

ne jag lär väl inte göra det inom närmsta framtid

24 feb, 2015 19:56

Borttagen

Avatar


MTEL
OMG! FRYSTA BANANER I CHOKLAD!
Mamma gjorde alltid det till oss.. ♥

24 feb, 2015 19:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
jag har gjort hemlagad glass idag, eller ska man säg skol- lagad?

Älskar egengjord glass. Går snabbt att göra, är relativt billigt och man väljer helt själv hur det ska bli. Enda problemet är konsistensen, den är stenhård som frusen och så fort man tar ut den smälter den jättefort. x)


Har aldrig testat att gör glass förut, tänkte att man kanske kunde göra smoothie och frysa in som glasspinnar. Min far sålde frysta bananer som var doppade i choklad någon sommar när jag var liten, det kan jag tipsa om! (AS GOTT!)

Hade han ett sådant här?
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lamag.com%2Fwp-content%2Fuploads%2Fsites%2F9%2F2013%2F05%2FbluthbananastandTop.png


Nu ska jag fråga min far om han tycker att det är okej att folk tar smygbilder sådär :O skämt å sido, try this..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fforumbilder.se%2FEAEAI%2F6411887519.jpg



Åh, det var ju kanske lite... Mindre flashigt. xD
Däremot är det obligatoriskt att ha en man på något segwayliknande bredvid! Hoppas han inte missade det.

Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Hedwig96, varför skriver du alltid i grönt?

jaa aa bra fråga. De var nog så att jag en dag upptäckte (när jag satt och lekte med färger) att de fanns en färg med lätt kod att komma ihåg (17FB09) som jag tyckte var fin, sen var de nån som påpekade att det var samma färg som lime... jag kommer inte riktigt ihåg varför jag började men nu är jag liksom fast.. de har gått nästan 2 år och jag gör det mer eller mindre automatiskt. O jag vet inte om jag ska sluta eller så de e konstigt

Det är ju din grej, sluta inte! Dessutom gör det att jag lättare kan veta vem som skriver inläggen eftersom jag har svårt att läsa Gryffindors användarnamn. Vilket gör alla som har svårt att se rött glada. :>

24 feb, 2015 20:08

1 2 3 ... 19567 19568 19569 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.