Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19566 19567 19568 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
jag har gjort hemlagad glass idag, eller ska man säg skol- lagad?

Älskar egengjord glass. Går snabbt att göra, är relativt billigt och man väljer helt själv hur det ska bli. Enda problemet är konsistensen, den är stenhård som frusen och så fort man tar ut den smälter den jättefort. x)

ja de är så gott, men vi har någon glassmaskin i skolan som gör att konsistensen blir riktigt bra.

24 feb, 2015 18:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
jag har gjort hemlagad glass idag, eller ska man säg skol- lagad?

Älskar egengjord glass. Går snabbt att göra, är relativt billigt och man väljer helt själv hur det ska bli. Enda problemet är konsistensen, den är stenhård som frusen och så fort man tar ut den smälter den jättefort. x)

ja de är så gott, men vi har någon glassmaskin i skolan som gör att konsistensen blir riktigt bra.

Det är ju lite lyxigare med riktig utrustning. Det enda jag saknar med att stå i köket typ. :p
Jag vann min glassmaskin på något sätt. xD

24 feb, 2015 18:43

Borttagen

Avatar


varför är alltid roliga tweets så roliga

24 feb, 2015 18:50

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
jag har gjort hemlagad glass idag, eller ska man säg skol- lagad?

Älskar egengjord glass. Går snabbt att göra, är relativt billigt och man väljer helt själv hur det ska bli. Enda problemet är konsistensen, den är stenhård som frusen och så fort man tar ut den smälter den jättefort. x)

ja de är så gott, men vi har någon glassmaskin i skolan som gör att konsistensen blir riktigt bra.

Det är ju lite lyxigare med riktig utrustning. Det enda jag saknar med att stå i köket typ. :p
Jag vann min glassmaskin på något sätt. xD

Jo de är ju det, vi övar in en meny som vi snart ska ha när vi har kvällsöppet, vi har skola på kvällarna som en restaurang så får folk komma dit o äta sen... de kommer skita sig

24 feb, 2015 18:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
jag har gjort hemlagad glass idag, eller ska man säg skol- lagad?

Älskar egengjord glass. Går snabbt att göra, är relativt billigt och man väljer helt själv hur det ska bli. Enda problemet är konsistensen, den är stenhård som frusen och så fort man tar ut den smälter den jättefort. x)


Har aldrig testat att gör glass förut, tänkte att man kanske kunde göra smoothie och frysa in som glasspinnar. Min far sålde frysta bananer som var doppade i choklad någon sommar när jag var liten, det kan jag tipsa om! (AS GOTT!)

24 feb, 2015 19:15

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
jag har gjort hemlagad glass idag, eller ska man säg skol- lagad?

Älskar egengjord glass. Går snabbt att göra, är relativt billigt och man väljer helt själv hur det ska bli. Enda problemet är konsistensen, den är stenhård som frusen och så fort man tar ut den smälter den jättefort. x)


Har aldrig testat att gör glass förut, tänkte att man kanske kunde göra smoothie och frysa in som glasspinnar. Min far sålde frysta bananer som var doppade i choklad någon sommar när jag var liten, det kan jag tipsa om! (AS GOTT!)

Hade han ett sådant här?
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.lamag.com%2Fwp-content%2Fuploads%2Fsites%2F9%2F2013%2F05%2FbluthbananastandTop.png

24 feb, 2015 19:19

potterflicka
Elev

Avatar




SÅ BRA

24 feb, 2015 19:21

Borttagen

Avatar


Varje gång jag lämnar mitt hus för en semester eller liknande där jag är borta i dagar blir jag helst manisk med mitt rum. Jag typ börjar städa det och plocka upp grejer, nästan tillochmed dammsuga det. Jag blir annars väldigt stressad om jag lämnar mitt rum ostädat, vet inte riktigt varför. xD

24 feb, 2015 19:27

Hedwig96
Elev

Avatar


okej jag har planerat att jag går o lägger mej 9 i kväll, läser till senast halv 11 o sen sover så att jag ska va utvilad imorgon.. undrar om jag lyckas. På sett och vis känns de fånigt att gå o lägga sig redan 9. Jag har en knapp halvtimme på mej, min lillebror som är 7 år är inte ens i säng ännu

24 feb, 2015 19:34

Borttagen

Avatar


Jag har två prov NO-prov imorgon och jag kommer att fucking misslyckas men jag hittar ingen motivation till att plugga och jag kan inte koncentrera mig kul

24 feb, 2015 19:36

1 2 3 ... 19566 19567 19568 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.