@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Älskar egengjord glass. Går snabbt att göra, är relativt billigt och man väljer helt själv hur det ska bli. Enda problemet är konsistensen, den är stenhård som frusen och så fort man tar ut den smälter den jättefort. x) ja de är så gott, men vi har någon glassmaskin i skolan som gör att konsistensen blir riktigt bra. 24 feb, 2015 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Älskar egengjord glass. Går snabbt att göra, är relativt billigt och man väljer helt själv hur det ska bli. Enda problemet är konsistensen, den är stenhård som frusen och så fort man tar ut den smälter den jättefort. x) ja de är så gott, men vi har någon glassmaskin i skolan som gör att konsistensen blir riktigt bra. Det är ju lite lyxigare med riktig utrustning. Det enda jag saknar med att stå i köket typ. :p Jag vann min glassmaskin på något sätt. xD 24 feb, 2015 18:43 |
|
Borttagen
|
varför är alltid roliga tweets så roliga
24 feb, 2015 18:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Älskar egengjord glass. Går snabbt att göra, är relativt billigt och man väljer helt själv hur det ska bli. Enda problemet är konsistensen, den är stenhård som frusen och så fort man tar ut den smälter den jättefort. x) ja de är så gott, men vi har någon glassmaskin i skolan som gör att konsistensen blir riktigt bra. Det är ju lite lyxigare med riktig utrustning. Det enda jag saknar med att stå i köket typ. :p Jag vann min glassmaskin på något sätt. xD Jo de är ju det, vi övar in en meny som vi snart ska ha när vi har kvällsöppet, vi har skola på kvällarna som en restaurang så får folk komma dit o äta sen... de kommer skita sig 24 feb, 2015 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Älskar egengjord glass. Går snabbt att göra, är relativt billigt och man väljer helt själv hur det ska bli. Enda problemet är konsistensen, den är stenhård som frusen och så fort man tar ut den smälter den jättefort. x) Har aldrig testat att gör glass förut, tänkte att man kanske kunde göra smoothie och frysa in som glasspinnar. Min far sålde frysta bananer som var doppade i choklad någon sommar när jag var liten, det kan jag tipsa om! (AS GOTT!) 24 feb, 2015 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Älskar egengjord glass. Går snabbt att göra, är relativt billigt och man väljer helt själv hur det ska bli. Enda problemet är konsistensen, den är stenhård som frusen och så fort man tar ut den smälter den jättefort. x) Har aldrig testat att gör glass förut, tänkte att man kanske kunde göra smoothie och frysa in som glasspinnar. Min far sålde frysta bananer som var doppade i choklad någon sommar när jag var liten, det kan jag tipsa om! (AS GOTT!) Hade han ett sådant här? 24 feb, 2015 19:19 |
|
potterflicka
Elev |
SÅ BRA 24 feb, 2015 19:21 |
|
Borttagen
|
Varje gång jag lämnar mitt hus för en semester eller liknande där jag är borta i dagar blir jag helst manisk med mitt rum. Jag typ börjar städa det och plocka upp grejer, nästan tillochmed dammsuga det. Jag blir annars väldigt stressad om jag lämnar mitt rum ostädat, vet inte riktigt varför. xD
24 feb, 2015 19:27 |
|
Hedwig96
Elev |
okej jag har planerat att jag går o lägger mej 9 i kväll, läser till senast halv 11 o sen sover så att jag ska va utvilad imorgon.. undrar om jag lyckas. På sett och vis känns de fånigt att gå o lägga sig redan 9. Jag har en knapp halvtimme på mej, min lillebror som är 7 år är inte ens i säng ännu
24 feb, 2015 19:34 |
|
Borttagen
|
Jag har två prov NO-prov imorgon och jag kommer att fucking misslyckas men jag hittar ingen motivation till att plugga och jag kan inte koncentrera mig kul
24 feb, 2015 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen