@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
min forumsignatur är väldigt gullig om jag får säga det själv! louis + harry + labrador puppies = perfect combo ♥
24 feb, 2015 14:38 |
|
Frivolt
Elev |
GULD TILL KALLA ♥ ♥ :'D GRATTIS KALLA!!!
24 feb, 2015 14:43 |
|
Fellrendión
Elev |
Iiiiiih! Jag har fått "brevet" eller vad man nu ska kalla det...!
Snart kan jag hämta min fjäderpenna (som finaste Kattuggla gjort!♥)
24 feb, 2015 14:48 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Iiiiiih! Jag har fått "brevet" eller vad man nu ska kalla det...! Snart kan jag hämta min fjäderpenna (som finaste Kattuggla gjort!♥) Jag väntar fortfarande på min ;O Hoppas den ska komma imorn eller iaf i veckan ;O Längtar SÅ mycket 24 feb, 2015 14:50 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: Iiiiiih! Jag har fått "brevet" eller vad man nu ska kalla det...! Snart kan jag hämta min fjäderpenna (som finaste Kattuggla gjort!♥) Jag väntar fortfarande på min ;O Hoppas den ska komma imorn eller iaf i veckan ;O Längtar SÅ mycket Hoppas att ditt kommer snart, Frivolt! Min avi har kommit. Jag kan hämta paketet först klockan 17:00, hoppas att någon av mina föräldrar kan hjälpa mig att hämta ut den då!
24 feb, 2015 15:03 |
|
Frivolt
Elev |
Chaemy Ja, det hoppas jag med ;O hoppas på imorn
24 feb, 2015 15:05 |
|
Fellrendión
Elev |
Frivolt&Chaemy (sanna1324567) :
Det hade varit kul om vi alla tog selfies med våra fjäderpennor och visade de för varandra (The Last Four Quills of Vilerïa... Fast jag tvingar ingen såklart men det hade varit kul!
24 feb, 2015 15:14 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Frivolt&Chaemy (sanna1324567) : Det hade varit kul om vi alla tog selfies med våra fjäderpennor och visade de för varandra (The Last Four Quills of Vilerïa... Fast jag tvingar ingen såklart men det hade varit kul! Oh, jag är på iaf 24 feb, 2015 15:15 |
|
Borttagen
|
Det finns ett gammaldags sätt att göra det på. Vet inte om de faktiskt gjorde det, men det fungerar. Ta den tjockaste inbundna boken du har hemma (för mig har det alltid varit femte HP på svenska). Placera den på huvudet och gå sen fram och tillbaka i hallen (eller ett annat avlångt rum) utan att tappa den. Det tar ett tag, men det ger resultat. 24 feb, 2015 15:17 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Frivolt&Chaemy (sanna1324567) : Det hade varit kul om vi alla tog selfies med våra fjäderpennor och visade de för varandra (The Last Four Quills of Vilerïa... Fast jag tvingar ingen såklart men det hade varit kul! Jag är på!
24 feb, 2015 15:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen