@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har precis pratat färdigt med Kim Kimselius (författare). I juni/juli kommer hennes nya bok med skrivtips att släppas, och ett av mina foton kommer att pryda omslaget. Det känns som ett väldigt fint avslut på fjäderpennshobbyn jag hade..
I utbyte får jag ett gratis exemplar av boken. Det känns fint. ♥ 24 feb, 2015 11:53 |
|
Borttagen
|
Det snöar! All snö smälte ju bort i veckan men nu kommer det ju igen!
Oh my heart is singing 24 feb, 2015 12:03 |
|
Mikaela120
Elev |
Hur skaffar man bättre hållning?
24 feb, 2015 13:19 |
|
Frivolt
Elev |
Core-träning 24 feb, 2015 13:25 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Frivolt: Core-träning Jo, jag förstod (tror jag x), tack för tipsen ^^ Min hållning är usel, och jag brukar inte bry mig så mycket men nu har jag börjat få ont i ryggen av det så jag får försöka fixa det 24 feb, 2015 13:33 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Mikaela120: Skrivet av Frivolt: Core-träning Jo, jag förstod (tror jag x), tack för tipsen ^^ Min hållning är usel, och jag brukar inte bry mig så mycket men nu har jag börjat få ont i ryggen av det så jag får försöka fixa det vad bra Men core-träning e väldigt bra för hållningen så testa det 24 feb, 2015 13:35 |
|
Mikaela120
Elev |
Frivolt Som en krok x) Nej men det ska jag absolut göra ^^
24 feb, 2015 13:38 |
|
LauraTree
Elev |
Är så fruktansvärt nervös för Charlotte Kalla just nu haha. KÖR!!!
24 feb, 2015 13:47 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av LauraTree: Är så fruktansvärt nervös för Charlotte Kalla just nu haha. KÖR!!! DÅ är vi två ;O Eller var två...Alltså Norskornas vallateam måste ju skärpa sig nu! Eller ja, kanske inte...för ska inte klaga! CHARLOTTE ÄR JU FAKTISKT TYP 2 MINUTER FÖRE JOHAUG!! HERREGUD, IT'S AWESOME!! 24 feb, 2015 14:30 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 24 feb, 2015 14:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen