Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19563 19564 19565 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Har precis pratat färdigt med Kim Kimselius (författare). I juni/juli kommer hennes nya bok med skrivtips att släppas, och ett av mina foton kommer att pryda omslaget. Det känns som ett väldigt fint avslut på fjäderpennshobbyn jag hade..
I utbyte får jag ett gratis exemplar av boken. Det känns fint. ♥

24 feb, 2015 11:53

Borttagen

Avatar


Det snöar! All snö smälte ju bort i veckan men nu kommer det ju igen!

Oh my heart is singing

24 feb, 2015 12:03

Mikaela120
Elev

Avatar


Hur skaffar man bättre hållning?

24 feb, 2015 13:19

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Mikaela120:
Hur skaffar man bättre hållning?


Core-träning Alltså Mage/Rygg-styrka Det ger bättre hållning om man är stark i både mage och rygg. Och sen kan man stretcha bröstmusklerna också - genom att stå i en dörröppning, lägga överarmarna längs dörrkarmen och sen lixom pressa kroppen frammåt som vet inte om du förstod det där men

24 feb, 2015 13:25

Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Mikaela120:
Hur skaffar man bättre hållning?


Core-träning Alltså Mage/Rygg-styrka Det ger bättre hållning om man är stark i både mage och rygg. Och sen kan man stretcha bröstmusklerna också - genom att stå i en dörröppning, lägga överarmarna längs dörrkarmen och sen lixom pressa kroppen frammåt som vet inte om du förstod det där men

Jo, jag förstod (tror jag x), tack för tipsen ^^ Min hållning är usel, och jag brukar inte bry mig så mycket men nu har jag börjat få ont i ryggen av det så jag får försöka fixa det

24 feb, 2015 13:33

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Mikaela120:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Mikaela120:
Hur skaffar man bättre hållning?


Core-träning Alltså Mage/Rygg-styrka Det ger bättre hållning om man är stark i både mage och rygg. Och sen kan man stretcha bröstmusklerna också - genom att stå i en dörröppning, lägga överarmarna längs dörrkarmen och sen lixom pressa kroppen frammåt som vet inte om du förstod det där men

Jo, jag förstod (tror jag x), tack för tipsen ^^ Min hållning är usel, och jag brukar inte bry mig så mycket men nu har jag börjat få ont i ryggen av det så jag får försöka fixa det


vad bra haha varsågod Ja, know the feeling ;O Det är väldigt jobbigt...man sitter typ hela tiden som en krok ;O
Men core-träning e väldigt bra för hållningen så testa det

24 feb, 2015 13:35

Mikaela120
Elev

Avatar


Frivolt Som en krok x) Nej men det ska jag absolut göra ^^

24 feb, 2015 13:38

LauraTree
Elev

Avatar


Är så fruktansvärt nervös för Charlotte Kalla just nu haha. KÖR!!!

24 feb, 2015 13:47

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Skrivet av LauraTree:
Är så fruktansvärt nervös för Charlotte Kalla just nu haha. KÖR!!!


DÅ är vi två ;O Eller var två...Alltså Norskornas vallateam måste ju skärpa sig nu!

Eller ja, kanske inte...för ska inte klaga!

CHARLOTTE ÄR JU FAKTISKT TYP 2 MINUTER FÖRE JOHAUG!! HERREGUD, IT'S AWESOME!!

24 feb, 2015 14:30

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Li:
Jag har ritat Louis.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2Fc41ba922cba30017ce904b2f3a467a1d%2Ftumblr_nk9tfxlPkh1qzeirmo1_540.png


Oh! Du är ju jätte duktig!


Tack

without something there is no nothing

24 feb, 2015 14:31

1 2 3 ... 19563 19564 19565 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.