@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Nån som har något tips på hur man kommer upp i tid på morgonen? Mvh desperat.. Edit: Eller tips på hur man somnar. Jäkla lov som förstörde min dygnsrytm igen Jag har alltid två larm (05.00 och 05.45), lägger mobilen på en yta som låter om den vibrerar and that's that. Har du problem att sova kan jag rekommendera attstänga av wifi och allt som ger ljus när det är sovdags
24 feb, 2015 05:26 |
|
Borttagen
|
Jag har så tråkigt </3
24 feb, 2015 08:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har så tråkigt </3 Jag med : / 24 feb, 2015 08:37 |
|
Borttagen
|
Jag är ensam hemma, sjuk och det är ganska underbart eftersom jag kan dricka hur mycket te som helst, titta på Agent Carter och läsa, så förutom att jag är sjuk och mår sämst i kroppen har jag det otroligt trevligt.
24 feb, 2015 10:34 |
|
Borttagen
|
Har lånat (fått) P:s dator och är så glad över den. Har uppe cirka 45 flikar, den förra kunde ha typ tre uppe och var ändå seg. PLUS hittade en gammal mp3 som jag kan använda till musiken, och den är fylld med musik som jag lyssnade på förr i tiden - låtar man knappt minns existerade ännu mindre namnet på 24 feb, 2015 11:23 |
|
Syrup
Elev |
24 feb, 2015 11:26 |
|
Li
Biträdande rektor |
24 feb, 2015 11:28 |
|
Borttagen
|
Oh! Du är ju jätte duktig!
24 feb, 2015 11:29 |
|
Borttagen
|
24 feb, 2015 11:32 |
|
Frivolt
Elev |
Ska leta fler Bamse-tidningar idag ;O Hoppas verkligen att jag hittar nån!! Har läst klart alla jag hittat D: buhu!!
24 feb, 2015 11:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen