@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Mah. Demens är helt annorlunda som anhörig än på en proffesionell nivå. Skulle behöva skriva av mig till någon :< Nära anhörig till en dement här. Du kan uggla mig om du vill 23 feb, 2015 22:34
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-23 kl. 23:00
|
|
Borttagen
|
Jag borde plugga mer men jag borde läsa min bok men jag borde skriva på min svenskauppgift men jag borde sova
... 23 feb, 2015 22:35 |
|
Obliviate_
Elev |
haha. sambon har blivit ip-spärrad på flashback o nu kommer jag inte in :33333
23 feb, 2015 23:55 |
|
Fellrendión
Elev |
24 feb, 2015 00:01 |
|
Borttagen
|
Okej, här sitter jag, supertrött, klockan halv ett i sängen. Och gissa vad jag gör! Jag jobbar tyska!
Jag stolt för att jag sitter nu, men inte stolt för att det har berott på att jag *hrmm hrmm* inte har jobbat så mycket som jag skulle innan. 24 feb, 2015 00:33 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Nån som har något tips på hur man kommer upp i tid på morgonen? Mvh desperat..
Edit: Eller tips på hur man somnar. Jäkla lov som förstörde min dygnsrytm igen 24 feb, 2015 00:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Nån som har något tips på hur man kommer upp i tid på morgonen? Mvh desperat.. Edit: Eller tips på hur man somnar. Jäkla lov som förstörde min dygnsrytm igen Sätt mobilenpå högsta och mest irriterande ljudet och så lägger du den på något ställe på andra sidan rummet som är svårt att komma åt. När du väl har står där och lyckats få av den kommer du inte vara så sugen på att lägga dig igen, för då är du redan igång. Hoppas det funkar! 24 feb, 2015 00:54 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Nån som har något tips på hur man kommer upp i tid på morgonen? Mvh desperat.. Edit: Eller tips på hur man somnar. Jäkla lov som förstörde min dygnsrytm igen Sätt mobilenpå högsta och mest irriterande ljudet och så lägger du den på något ställe på andra sidan rummet som är svårt att komma åt. När du väl har står där och lyckats få av den kommer du inte vara så sugen på att lägga dig igen, för då är du redan igång. Hoppas det funkar! Å jag vill alltid lägga mig och sova igen, är väldigt svårväckt... men bara jag kommer upp ur sängen så är det ju bra iallafall.. Ska prova! 24 feb, 2015 01:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Nån som har något tips på hur man kommer upp i tid på morgonen? Mvh desperat.. Edit: Eller tips på hur man somnar. Jäkla lov som förstörde min dygnsrytm igen Sätt mobilenpå högsta och mest irriterande ljudet och så lägger du den på något ställe på andra sidan rummet som är svårt att komma åt. När du väl har står där och lyckats få av den kommer du inte vara så sugen på att lägga dig igen, för då är du redan igång. Hoppas det funkar! Å jag vill alltid lägga mig och sova igen, är väldigt svårväckt... men bara jag kommer upp ur sängen så är det ju bra iallafall.. Ska prova! Snooza inte, men sätt fler än ett alarm också. Gärna med irriterande mellanrum så om du skulle gå tillbaka till sängen lär du vakna snart igen. 24 feb, 2015 01:41 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Nån som har något tips på hur man kommer upp i tid på morgonen? Mvh desperat.. Edit: Eller tips på hur man somnar. Jäkla lov som förstörde min dygnsrytm igen Sätt mobilenpå högsta och mest irriterande ljudet och så lägger du den på något ställe på andra sidan rummet som är svårt att komma åt. När du väl har står där och lyckats få av den kommer du inte vara så sugen på att lägga dig igen, för då är du redan igång. Hoppas det funkar! Å jag vill alltid lägga mig och sova igen, är väldigt svårväckt... men bara jag kommer upp ur sängen så är det ju bra iallafall.. Ska prova! Snooza inte, men sätt fler än ett alarm också. Gärna med irriterande mellanrum så om du skulle gå tillbaka till sängen lär du vakna snart igen. Ah, det ska jag göra. Brukar ha en fin liten alarm-lista.. snooze är så värdelöst 24 feb, 2015 01:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen