Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19561 19562 19563 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Mah. Demens är helt annorlunda som anhörig än på en proffesionell nivå. Skulle behöva skriva av mig till någon :<



Nära anhörig till en dement här. Du kan uggla mig om du vill

23 feb, 2015 22:34

Detta inlägg ändrades senast 2015-02-23 kl. 23:00
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Jag borde plugga mer men jag borde läsa min bok men jag borde skriva på min svenskauppgift men jag borde sova
...

23 feb, 2015 22:35

Obliviate_
Elev

Avatar


haha. sambon har blivit ip-spärrad på flashback o nu kommer jag inte in :33333

23 feb, 2015 23:55

Fellrendión
Elev

Avatar


Godkatt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

24 feb, 2015 00:01

Borttagen

Avatar


Okej, här sitter jag, supertrött, klockan halv ett i sängen. Och gissa vad jag gör! Jag jobbar tyska!

Jag stolt för att jag sitter nu, men inte stolt för att det har berott på att jag *hrmm hrmm* inte har jobbat så mycket som jag skulle innan.

24 feb, 2015 00:33

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Nån som har något tips på hur man kommer upp i tid på morgonen? Mvh desperat..

Edit: Eller tips på hur man somnar.
Jäkla lov som förstörde min dygnsrytm igen

24 feb, 2015 00:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Nån som har något tips på hur man kommer upp i tid på morgonen? Mvh desperat..

Edit: Eller tips på hur man somnar.
Jäkla lov som förstörde min dygnsrytm igen


Sätt mobilenpå högsta och mest irriterande ljudet och så lägger du den på något ställe på andra sidan rummet som är svårt att komma åt. När du väl har står där och lyckats få av den kommer du inte vara så sugen på att lägga dig igen, för då är du redan igång.

Hoppas det funkar!

24 feb, 2015 00:54

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Nån som har något tips på hur man kommer upp i tid på morgonen? Mvh desperat..

Edit: Eller tips på hur man somnar.
Jäkla lov som förstörde min dygnsrytm igen


Sätt mobilenpå högsta och mest irriterande ljudet och så lägger du den på något ställe på andra sidan rummet som är svårt att komma åt. När du väl har står där och lyckats få av den kommer du inte vara så sugen på att lägga dig igen, för då är du redan igång.

Hoppas det funkar!

Å jag vill alltid lägga mig och sova igen, är väldigt svårväckt... men bara jag kommer upp ur sängen så är det ju bra iallafall.. Ska prova!

24 feb, 2015 01:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Nån som har något tips på hur man kommer upp i tid på morgonen? Mvh desperat..

Edit: Eller tips på hur man somnar.
Jäkla lov som förstörde min dygnsrytm igen


Sätt mobilenpå högsta och mest irriterande ljudet och så lägger du den på något ställe på andra sidan rummet som är svårt att komma åt. När du väl har står där och lyckats få av den kommer du inte vara så sugen på att lägga dig igen, för då är du redan igång.

Hoppas det funkar!

Å jag vill alltid lägga mig och sova igen, är väldigt svårväckt... men bara jag kommer upp ur sängen så är det ju bra iallafall.. Ska prova!

Snooza inte, men sätt fler än ett alarm också. Gärna med irriterande mellanrum så om du skulle gå tillbaka till sängen lär du vakna snart igen.

24 feb, 2015 01:41

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Nån som har något tips på hur man kommer upp i tid på morgonen? Mvh desperat..

Edit: Eller tips på hur man somnar.
Jäkla lov som förstörde min dygnsrytm igen


Sätt mobilenpå högsta och mest irriterande ljudet och så lägger du den på något ställe på andra sidan rummet som är svårt att komma åt. När du väl har står där och lyckats få av den kommer du inte vara så sugen på att lägga dig igen, för då är du redan igång.

Hoppas det funkar!

Å jag vill alltid lägga mig och sova igen, är väldigt svårväckt... men bara jag kommer upp ur sängen så är det ju bra iallafall.. Ska prova!

Snooza inte, men sätt fler än ett alarm också. Gärna med irriterande mellanrum så om du skulle gå tillbaka till sängen lär du vakna snart igen.

Ah, det ska jag göra. Brukar ha en fin liten alarm-lista.. snooze är så värdelöst

24 feb, 2015 01:54

1 2 3 ... 19561 19562 19563 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.