@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Visste ni att det är möjligt att få ett blå märke på läppen? Oh yes. Har det just nu och det är inte första gången xD Det gör ont Aj >.< Jag får blåmärken på läppen för jag har en tendens att bita på den hela tiden ^^; Aj? Hur gör du det? Jag biter hela iden men får bara bulor och sår Vet inte xD Det bara blir så Vad är det för bula? :o Jag hade järn "räls" som tandställning förra året och så föll jag från gungbrädan (såklart) och den fastnade i läppen... + att jag har bitit på den så mycke nu att den troligen alldrig försvinner 23 feb, 2015 12:52 |
|
Borttagen
|
Vill göra lunch men orkar ej resa mig.. Lathet 110%
23 feb, 2015 13:25 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Kommer kännas så konstigt att vara med på idrotten igen på Torsdag.
Har inte varit med sen 4 december..
23 feb, 2015 14:16 |
|
Borttagen
|
Jag är så sugen på chokladbollar..!
Måste baka! NU! 23 feb, 2015 14:19 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Thanx, ska se det då xD alltså, kan det inte bara var någon sådan person på nästa ställe jag börjar jobba på? Det hade varit så awesome Gör det 23 feb, 2015 14:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Jag såg det också men måste erkänna att det var inte som jag skulle ha vilja ha mitt Harry Potter rum!Skrivet av Vildvittra: De gör ett Harry Potter rum i "Fixa rummet" de verkar inte ha koll alls, inte ens ungen ;P http://www.svt.se/barnkanalen/fixa-rummet/ Som om det inte vore nog målar de på tapeten och det blir en massa bubblor xD Var det hogwartsrummet? Såg bara det färdiga resultatet! 23 feb, 2015 14:32 |
|
illusionofcool
Elev |
Redigerad profil (bara lite), ny profilbild och ska göra om min forumsignatur nu...
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 23 feb, 2015 15:10 |
|
Klaestron
Elev |
Fick världens kramav en bekant idag som jag inte träffat på länge, sen fick jag höra att jag såg söt ut i nya frisyren. Inte nog med det sa en elev att jag var bra som vikarie och hen ville att jag skulle vikariera oftare hos dem. Bra måndag!
23 feb, 2015 15:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Thanx, ska se det då xD alltså, kan det inte bara var någon sådan person på nästa ställe jag börjar jobba på? Det hade varit så awesome Gör det Blä, kollade på tuben, där fanns det inget efter texten 23 feb, 2015 15:50 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Thanx, ska se det då xD alltså, kan det inte bara var någon sådan person på nästa ställe jag börjar jobba på? Det hade varit så awesome Gör det Blä, kollade på tuben, där fanns det inget efter texten Va konstigt ;O alltså kollar du HELA tills den är slut? :O När han pratar om sin mygga? ^^ 23 feb, 2015 15:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen