Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19556 19557 19558 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Visste ni att det är möjligt att få ett blå märke på läppen?


Oh yes. Har det just nu och det är inte första gången xD


Det gör ont , jag fick en borste jätte hårt i läppen. Min lärsre fick panik och trodde att jag måste till tandläkar akuten (igen) skulle INTE vara 1a gången....


Aj >.<
Jag får blåmärken på läppen för jag har en tendens att bita på den hela tiden ^^;


Aj? Hur gör du det? Jag biter hela iden men får bara bulor och sår , jag har en jätte bula på läppen som jag har haft i 1år, 1 månad och 2 dagar nu


Vet inte xD Det bara blir så
Vad är det för bula? :o

Jag hade järn "räls" som tandställning förra året och så föll jag från gungbrädan (såklart) och den fastnade i läppen... + att jag har bitit på den så mycke nu att den troligen alldrig försvinner

23 feb, 2015 12:52

Borttagen

Avatar


Vill göra lunch men orkar ej resa mig.. Lathet 110%

23 feb, 2015 13:25

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Kommer kännas så konstigt att vara med på idrotten igen på Torsdag.
Har inte varit med sen 4 december..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

23 feb, 2015 14:16

Borttagen

Avatar


Jag är så sugen på chokladbollar..!
Måste baka!
NU!

23 feb, 2015 14:19

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
ÄNTLIGEN ETT NYTT AVSNITT!!




Asså... jag har sett 16 minuter av den här filmen nu och det var fan länge sen jag garvade såhär mycket. Han är ju hillarious!!



Hahhah men eller huuuur Alltså han e så fantastisk! Hahahah xD
Slutet (det är en liten extra-grej i slutet efter eftertexterna) e så kul xD xD
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
ÄNTLIGEN ETT NYTT AVSNITT!!




Asså... jag har sett 16 minuter av den här filmen nu och det var fan länge sen jag garvade såhär mycket. Han är ju hillarious!!



Hahhah men eller huuuur Alltså han e så fantastisk! Hahahah xD
Slutet (det är en liten extra-grej i slutet efter eftertexterna) e så kul xD xD


Thanx, ska se det då xD alltså, kan det inte bara var någon sådan person på nästa ställe jag börjar jobba på? Det hade varit så awesome


Gör det hahahah säger detsamma! Du får försöka ta reda på vars han jobbar

23 feb, 2015 14:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Vildvittra:
De gör ett Harry Potter rum i "Fixa rummet" de verkar inte ha koll alls, inte ens ungen ;P
http://www.svt.se/barnkanalen/fixa-rummet/
Som om det inte vore nog målar de på tapeten och det blir en massa bubblor xD

Var det hogwartsrummet? Såg bara det färdiga resultatet!
Jag såg det också men måste erkänna att det var inte som jag skulle ha vilja ha mitt Harry Potter rum!

23 feb, 2015 14:32

illusionofcool
Elev

Avatar


Redigerad profil (bara lite), ny profilbild och ska göra om min forumsignatur nu...

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

23 feb, 2015 15:10

Klaestron
Elev

Avatar


Fick världens kramav en bekant idag som jag inte träffat på länge, sen fick jag höra att jag såg söt ut i nya frisyren. Inte nog med det sa en elev att jag var bra som vikarie och hen ville att jag skulle vikariera oftare hos dem. Bra måndag!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

23 feb, 2015 15:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
ÄNTLIGEN ETT NYTT AVSNITT!!




Asså... jag har sett 16 minuter av den här filmen nu och det var fan länge sen jag garvade såhär mycket. Han är ju hillarious!!



Hahhah men eller huuuur Alltså han e så fantastisk! Hahahah xD
Slutet (det är en liten extra-grej i slutet efter eftertexterna) e så kul xD xD
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
ÄNTLIGEN ETT NYTT AVSNITT!!




Asså... jag har sett 16 minuter av den här filmen nu och det var fan länge sen jag garvade såhär mycket. Han är ju hillarious!!



Hahhah men eller huuuur Alltså han e så fantastisk! Hahahah xD
Slutet (det är en liten extra-grej i slutet efter eftertexterna) e så kul xD xD


Thanx, ska se det då xD alltså, kan det inte bara var någon sådan person på nästa ställe jag börjar jobba på? Det hade varit så awesome


Gör det hahahah säger detsamma! Du får försöka ta reda på vars han jobbar


Blä, kollade på tuben, där fanns det inget efter texten

23 feb, 2015 15:50

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
ÄNTLIGEN ETT NYTT AVSNITT!!




Asså... jag har sett 16 minuter av den här filmen nu och det var fan länge sen jag garvade såhär mycket. Han är ju hillarious!!



Hahhah men eller huuuur Alltså han e så fantastisk! Hahahah xD
Slutet (det är en liten extra-grej i slutet efter eftertexterna) e så kul xD xD
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
ÄNTLIGEN ETT NYTT AVSNITT!!




Asså... jag har sett 16 minuter av den här filmen nu och det var fan länge sen jag garvade såhär mycket. Han är ju hillarious!!



Hahhah men eller huuuur Alltså han e så fantastisk! Hahahah xD
Slutet (det är en liten extra-grej i slutet efter eftertexterna) e så kul xD xD


Thanx, ska se det då xD alltså, kan det inte bara var någon sådan person på nästa ställe jag börjar jobba på? Det hade varit så awesome


Gör det hahahah säger detsamma! Du får försöka ta reda på vars han jobbar


Blä, kollade på tuben, där fanns det inget efter texten



Va konstigt ;O alltså kollar du HELA tills den är slut? :O När han pratar om sin mygga? ^^

23 feb, 2015 15:51

1 2 3 ... 19556 19557 19558 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.