Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19555 19556 19557 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
ÄNTLIGEN ETT NYTT AVSNITT!!




Asså... jag har sett 16 minuter av den här filmen nu och det var fan länge sen jag garvade såhär mycket. Han är ju hillarious!!

23 feb, 2015 11:53

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
ÄNTLIGEN ETT NYTT AVSNITT!!




Asså... jag har sett 16 minuter av den här filmen nu och det var fan länge sen jag garvade såhär mycket. Han är ju hillarious!!



Hahhah men eller huuuur Alltså han e så fantastisk! Hahahah xD
Slutet (det är en liten extra-grej i slutet efter eftertexterna) e så kul xD xD

23 feb, 2015 11:58

Borttagen

Avatar


Visste ni att det är möjligt att få ett blå märke på läppen?

23 feb, 2015 12:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
ÄNTLIGEN ETT NYTT AVSNITT!!




Asså... jag har sett 16 minuter av den här filmen nu och det var fan länge sen jag garvade såhär mycket. Han är ju hillarious!!



Hahhah men eller huuuur Alltså han e så fantastisk! Hahahah xD
Slutet (det är en liten extra-grej i slutet efter eftertexterna) e så kul xD xD
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
ÄNTLIGEN ETT NYTT AVSNITT!!




Asså... jag har sett 16 minuter av den här filmen nu och det var fan länge sen jag garvade såhär mycket. Han är ju hillarious!!



Hahhah men eller huuuur Alltså han e så fantastisk! Hahahah xD
Slutet (det är en liten extra-grej i slutet efter eftertexterna) e så kul xD xD


Thanx, ska se det då xD alltså, kan det inte bara var någon sådan person på nästa ställe jag börjar jobba på? Det hade varit så awesome

23 feb, 2015 12:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Visste ni att det är möjligt att få ett blå märke på läppen?


Oh yes. Har det just nu och det är inte första gången xD

23 feb, 2015 12:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Visste ni att det är möjligt att få ett blå märke på läppen?


Oh yes. Har det just nu och det är inte första gången xD


Det gör ont , jag fick en borste jätte hårt i läppen. Min lärsre fick panik och trodde att jag måste till tandläkar akuten (igen) skulle INTE vara 1a gången....

23 feb, 2015 12:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Visste ni att det är möjligt att få ett blå märke på läppen?


Oh yes. Har det just nu och det är inte första gången xD


Det gör ont , jag fick en borste jätte hårt i läppen. Min lärsre fick panik och trodde att jag måste till tandläkar akuten (igen) skulle INTE vara 1a gången....


Aj >.<
Jag får blåmärken på läppen för jag har en tendens att bita på den hela tiden ^^;

23 feb, 2015 12:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Visste ni att det är möjligt att få ett blå märke på läppen?


Oh yes. Har det just nu och det är inte första gången xD


Det gör ont , jag fick en borste jätte hårt i läppen. Min lärsre fick panik och trodde att jag måste till tandläkar akuten (igen) skulle INTE vara 1a gången....


Aj >.<
Jag får blåmärken på läppen för jag har en tendens att bita på den hela tiden ^^;


Aj? Hur gör du det? Jag biter hela iden men får bara bulor och sår , jag har en jätte bula på läppen som jag har haft i 1år, 1 månad och 2 dagar nu

23 feb, 2015 12:46

Kim Potter
Elev

Avatar


Stolt 'a'gare av en ny trollstav ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

23 feb, 2015 12:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Visste ni att det är möjligt att få ett blå märke på läppen?


Oh yes. Har det just nu och det är inte första gången xD


Det gör ont , jag fick en borste jätte hårt i läppen. Min lärsre fick panik och trodde att jag måste till tandläkar akuten (igen) skulle INTE vara 1a gången....


Aj >.<
Jag får blåmärken på läppen för jag har en tendens att bita på den hela tiden ^^;


Aj? Hur gör du det? Jag biter hela iden men får bara bulor och sår , jag har en jätte bula på läppen som jag har haft i 1år, 1 månad och 2 dagar nu


Vet inte xD Det bara blir så
Vad är det för bula? :o

23 feb, 2015 12:48

1 2 3 ... 19555 19556 19557 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.