Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19554 19555 19556 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det var evigheter sedan jag åt chokladpudding, har saknat det mer än jag trodde. Åt det hela tiden som liten.
Sedan har jag inte haft vaniljsås till de senaste gånger jag ätit chokladpudding så jag är i himmelriket nu. ♥

Mm... Gott!!! Vänta nu! Äter du chokladpudding klockan halv ett på natten??!

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

23 feb, 2015 00:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Det var evigheter sedan jag åt chokladpudding, har saknat det mer än jag trodde. Åt det hela tiden som liten.
Sedan har jag inte haft vaniljsås till de senaste gånger jag ätit chokladpudding så jag är i himmelriket nu. ♥

Mm... Gott!!! Vänta nu! Äter du chokladpudding klockan halv ett på natten??!

Ja, när skulle jag annars göra det? x)

23 feb, 2015 01:01

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Det var evigheter sedan jag åt chokladpudding, har saknat det mer än jag trodde. Åt det hela tiden som liten.
Sedan har jag inte haft vaniljsås till de senaste gånger jag ätit chokladpudding så jag är i himmelriket nu. ♥

Mm... Gott!!! Vänta nu! Äter du chokladpudding klockan halv ett på natten??!

Ja, när skulle jag annars göra det? x)

Jag vet inte...! Låter gott

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

23 feb, 2015 01:02

L'Amour et Psyché *
Elev

Avatar


Kan inte sova...

23 feb, 2015 03:22

Borttagen

Avatar


Kan inte sova & kollar på Oscarsgalan.
Edward Norton ♥
Och Liam Neeson nämnde Ralph Fiennes ♥

23 feb, 2015 04:07

Klaestron
Elev

Avatar


Ny vecka, ny skola att vikariera på!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

23 feb, 2015 05:45

Hedwig96
Elev

Avatar


om cirkus 5 minutos måste jag starta till skolan...

23 feb, 2015 08:10

potterflicka
Elev

Avatar


Typ kräks inombord pga. hur mycket jag hatar skolan :-)

23 feb, 2015 08:17

Borttagen

Avatar


Lov ♥

23 feb, 2015 08:24

Chaemy
Elev

Avatar


Alltså min lillasyster är magsjuk och jag har ont i magen. D: Jag kanske borde stanna hemma. Jag vill inte riskera att gå till skolan och smitta andra om jag själv nu också har blivit magsjuk. Nä. Jag ska övertyga pappa.
:'((

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

23 feb, 2015 08:34

1 2 3 ... 19554 19555 19556 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.