@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det var evigheter sedan jag åt chokladpudding, har saknat det mer än jag trodde. Åt det hela tiden som liten. Sedan har jag inte haft vaniljsås till de senaste gånger jag ätit chokladpudding så jag är i himmelriket nu. ♥ Mm... Gott!!! Vänta nu! Äter du chokladpudding klockan halv ett på natten??! "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 23 feb, 2015 00:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Det var evigheter sedan jag åt chokladpudding, har saknat det mer än jag trodde. Åt det hela tiden som liten. Sedan har jag inte haft vaniljsås till de senaste gånger jag ätit chokladpudding så jag är i himmelriket nu. ♥ Mm... Gott!!! Vänta nu! Äter du chokladpudding klockan halv ett på natten??! Ja, när skulle jag annars göra det? x) 23 feb, 2015 01:01 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Det var evigheter sedan jag åt chokladpudding, har saknat det mer än jag trodde. Åt det hela tiden som liten. Sedan har jag inte haft vaniljsås till de senaste gånger jag ätit chokladpudding så jag är i himmelriket nu. ♥ Mm... Gott!!! Vänta nu! Äter du chokladpudding klockan halv ett på natten??! Ja, när skulle jag annars göra det? x) Jag vet inte...! Låter gott "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 23 feb, 2015 01:02 |
L'Amour et Psyché
Elev |
Kan inte sova...
23 feb, 2015 03:22 |
|
Borttagen
|
Kan inte sova & kollar på Oscarsgalan.
Edward Norton ♥ Och Liam Neeson nämnde Ralph Fiennes ♥ 23 feb, 2015 04:07 |
|
Klaestron
Elev |
23 feb, 2015 05:45 |
|
Hedwig96
Elev |
om cirkus 5 minutos måste jag starta till skolan...
23 feb, 2015 08:10 |
|
potterflicka
Elev |
Typ kräks inombord pga. hur mycket jag hatar skolan :-)
23 feb, 2015 08:17 |
|
Borttagen
|
Lov ♥
23 feb, 2015 08:24 |
|
Chaemy
Elev |
Alltså min lillasyster är magsjuk och jag har ont i magen. D: Jag kanske borde stanna hemma. Jag vill inte riskera att gå till skolan och smitta andra om jag själv nu också har blivit magsjuk. Nä. Jag ska övertyga pappa.
:'((
23 feb, 2015 08:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen