Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19553 19554 19555 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Okej nu är det så här! Jag har fått klart en kort prolog till min nya ff (som ni kan läsa om i inlägget läst högst upp på denna sidan). Någon som kan tänka sig att läsa och ge kritik, säga om hen vill ha mer och om den verkar bra? Är HP/De utvalda senare. Någon som kan tänka sig?


Jag!

22 feb, 2015 23:42

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Okej nu är det så här! Jag har fått klart en kort prolog till min nya ff (som ni kan läsa om i inlägget läst högst upp på denna sidan). Någon som kan tänka sig att läsa och ge kritik, säga om hen vill ha mer och om den verkar bra? Är HP/De utvalda senare. Någon som kan tänka sig?


Jag!

Okej Tack Taggar dig *trodde aldrig att någon skulle tänka sig att läsa den* Bara så du vet är prologen väldigt kort.

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

22 feb, 2015 23:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Okej nu är det så här! Jag har fått klart en kort prolog till min nya ff (som ni kan läsa om i inlägget läst högst upp på denna sidan). Någon som kan tänka sig att läsa och ge kritik, säga om hen vill ha mer och om den verkar bra? Är HP/De utvalda senare. Någon som kan tänka sig?


Jag!

Okej Tack Taggar dig *trodde aldrig att någon skulle tänka sig att läsa den* Bara så du vet är prologen väldigt kort.


Jag trodde heller aldrig att jag skulle vara så galen så att jag satte mig och läste nu, men tydligen

22 feb, 2015 23:45

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Okej nu är det så här! Jag har fått klart en kort prolog till min nya ff (som ni kan läsa om i inlägget läst högst upp på denna sidan). Någon som kan tänka sig att läsa och ge kritik, säga om hen vill ha mer och om den verkar bra? Är HP/De utvalda senare. Någon som kan tänka sig?


Jag!

Okej Tack Taggar dig *trodde aldrig att någon skulle tänka sig att läsa den* Bara så du vet är prologen väldigt kort.


Jag trodde heller aldrig att jag skulle vara så galen så att jag satte mig och läste nu, men tydligen

Haha ja. Kan ta ett litet tag att ladda upp den men jag jobbar på...

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

22 feb, 2015 23:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Okej nu är det så här! Jag har fått klart en kort prolog till min nya ff (som ni kan läsa om i inlägget läst högst upp på denna sidan). Någon som kan tänka sig att läsa och ge kritik, säga om hen vill ha mer och om den verkar bra? Är HP/De utvalda senare. Någon som kan tänka sig?


Jag!

Okej Tack Taggar dig *trodde aldrig att någon skulle tänka sig att läsa den* Bara så du vet är prologen väldigt kort.


Jag trodde heller aldrig att jag skulle vara så galen så att jag satte mig och läste nu, men tydligen

Haha ja. Kan ta ett litet tag att ladda upp den men jag jobbar på...


Jag väntar.

22 feb, 2015 23:49

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Okej nu är det så här! Jag har fått klart en kort prolog till min nya ff (som ni kan läsa om i inlägget läst högst upp på denna sidan). Någon som kan tänka sig att läsa och ge kritik, säga om hen vill ha mer och om den verkar bra? Är HP/De utvalda senare. Någon som kan tänka sig?


Jag!

Okej Tack Taggar dig *trodde aldrig att någon skulle tänka sig att läsa den* Bara så du vet är prologen väldigt kort.


Jag trodde heller aldrig att jag skulle vara så galen så att jag satte mig och läste nu, men tydligen

Haha ja. Kan ta ett litet tag att ladda upp den men jag jobbar på...


Jag väntar.

Done!!

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

23 feb, 2015 00:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Okej nu är det så här! Jag har fått klart en kort prolog till min nya ff (som ni kan läsa om i inlägget läst högst upp på denna sidan). Någon som kan tänka sig att läsa och ge kritik, säga om hen vill ha mer och om den verkar bra? Är HP/De utvalda senare. Någon som kan tänka sig?


Jag!

Okej Tack Taggar dig *trodde aldrig att någon skulle tänka sig att läsa den* Bara så du vet är prologen väldigt kort.


Jag trodde heller aldrig att jag skulle vara så galen så att jag satte mig och läste nu, men tydligen

Haha ja. Kan ta ett litet tag att ladda upp den men jag jobbar på...


Jag väntar.

Done!!

Jag har kommenterat och allt!

23 feb, 2015 00:04

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Okej nu är det så här! Jag har fått klart en kort prolog till min nya ff (som ni kan läsa om i inlägget läst högst upp på denna sidan). Någon som kan tänka sig att läsa och ge kritik, säga om hen vill ha mer och om den verkar bra? Är HP/De utvalda senare. Någon som kan tänka sig?


Jag!

Okej Tack Taggar dig *trodde aldrig att någon skulle tänka sig att läsa den* Bara så du vet är prologen väldigt kort.


Jag trodde heller aldrig att jag skulle vara så galen så att jag satte mig och läste nu, men tydligen

Haha ja. Kan ta ett litet tag att ladda upp den men jag jobbar på...


Jag väntar.

Done!!

Jag har kommenterat och allt!

Japp Jättefin kommentar!!

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

23 feb, 2015 00:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Okej nu är det så här! Jag har fått klart en kort prolog till min nya ff (som ni kan läsa om i inlägget läst högst upp på denna sidan). Någon som kan tänka sig att läsa och ge kritik, säga om hen vill ha mer och om den verkar bra? Är HP/De utvalda senare. Någon som kan tänka sig?


Jag!

Okej Tack Taggar dig *trodde aldrig att någon skulle tänka sig att läsa den* Bara så du vet är prologen väldigt kort.


Jag trodde heller aldrig att jag skulle vara så galen så att jag satte mig och läste nu, men tydligen

Haha ja. Kan ta ett litet tag att ladda upp den men jag jobbar på...


Jag väntar.

Done!!

Jag har kommenterat och allt!

Japp Jättefin kommentar!!


Tack♥

23 feb, 2015 00:07

Borttagen

Avatar


Det var evigheter sedan jag åt chokladpudding, har saknat det mer än jag trodde. Åt det hela tiden som liten.
Sedan har jag inte haft vaniljsås till de senaste gånger jag ätit chokladpudding så jag är i himmelriket nu. ♥

23 feb, 2015 00:32

1 2 3 ... 19553 19554 19555 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.