@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
ÄNTLIGEN ETT NYTT AVSNITT!!
22 feb, 2015 23:03 |
|
Borttagen
|
lyckan när man är inställd på att börja 8.30 men schemat säger 10.15
22 feb, 2015 23:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Döttra mi har 38.6 graders feber.. Har varit jättetrött, ledsen och gosig hela dagen, och så blev hon ännu mer ledsen när hon var tvungen att ta den äckliga medicinen. Stackars liten.. Men efter en massa mys och apelsinjuice så blev det lite bättre. Nu sover hon och snarkar som en liten drake, lilla gosan.. ♥ Ord kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar min fantastiska lilla dotter! Hur gammal är ho? Snart 18 månader~ Awww... fick flashback till när jag vägrade ta medicinen för att den var äcklig, pappa gjorde ett genidrag och blandade ner det i min yoghurt... jag litade inte på den yoghurten ett tag efter... 22 feb, 2015 23:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Döttra mi har 38.6 graders feber.. Har varit jättetrött, ledsen och gosig hela dagen, och så blev hon ännu mer ledsen när hon var tvungen att ta den äckliga medicinen. Stackars liten.. Men efter en massa mys och apelsinjuice så blev det lite bättre. Nu sover hon och snarkar som en liten drake, lilla gosan.. ♥ Ord kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar min fantastiska lilla dotter! Hur gammal är ho? Snart 18 månader~ Awww... fick flashback till när jag vägrade ta medicinen för att den var äcklig, pappa gjorde ett genidrag och blandade ner det i min yoghurt... jag litade inte på den yoghurten ett tag efter... Säg inget om mediciner tack. Har ganska hemska, jobbiga och påfallande minnen från min första öroninflammation vid fem års ålder. Om någon i huset ska ta medicin och inte vill (händer inte nuförtiden längre) eller ska ta ut en sticka eller någonting, allt som gör att personen/småsyskonet skriker, då håller jag mig på behörigt avstånd för att inte drabbas av panik igen. 22 feb, 2015 23:12 |
|
Borttagen
|
Såg precis en vuxen vägglus i taket i sovrummet.. har inte sett någon på flera veckor... vi som precis lyckats kunna somna med släckta lampor, fast är dom tillräckligt hungriga kommer de väl fram ändå.. 22 feb, 2015 23:13 |
|
illusionofcool
Elev |
Nu? Nu? Klockan kvart över elva får jag inspiration till att skriva? Skola imorgon och, jepp, jag vill bara skriva en ff, helt oplanerad. Utan vare sig karaktärer eller miljöer. Okej jag har nog redan ändrat på det... Titeln "Ögon blåa som vatten" har jag ingen aning om vad det betyder och Chalice Zonner har ännu inget öde. Om någon vill veta mer om henne så ser hon ut som nån jag tänker mig heter Molly Evans... Och ingen mer än jag vet hur. *skrattar ondskefullt*
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 22 feb, 2015 23:18 |
|
themarauder
Lärare |
sitter o planerar ett hypotetiskt bröllop! Så sjukt kul. Har massor med idéer =)
=) - just like themarauder 22 feb, 2015 23:22 |
|
Borttagen
|
Såg just den här. Har nog aldrig använt mina skrattmuskler mer. Och så söta de är!
22 feb, 2015 23:22 |
|
LolFeelings
Elev |
Hurra för att stanna uppe halva natten för att göra klart något som skulle vara inlämnat för flera veckor sedan! HURRA FÖR ATT MAN HAR MYCKET KVAR ATT GÖRA!! HURRA FÖR LIVET!!!
22 feb, 2015 23:23 |
|
illusionofcool
Elev |
Okej nu är det så här! Jag har fått klart en kort prolog till min nya ff (som ni kan läsa om i inlägget läst högst upp på denna sidan). Någon som kan tänka sig att läsa och ge kritik, säga om hen vill ha mer och om den verkar bra? Är HP/De utvalda senare. Någon som kan tänka sig?
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 22 feb, 2015 23:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen