Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19551 19552 19553 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


The moment när man ska rätta till glasögonen och man inte har dem på sig så man bara petar sig i pannan och känner sig dum

22 feb, 2015 21:22

Hedwig96
Elev

Avatar


jag satt och såg på skidåkning hos min mormor och morfar idag. o de var verkligen underhållande. Min morfar har så konstiga åsikter...

22 feb, 2015 21:31

Dream
Elev

Avatar


Here's a tip kids; DON'T PROCASTINATE. Seriöst, det är farliga grejer.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

22 feb, 2015 22:18

Frivolt
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg-9gag-ftw.9cache.com%2Fphoto%2FaxZVEND_460s.jpg

Japp, då vet ni! Anteckna detta nu

22 feb, 2015 22:18

Hedwig96
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xfp1%2Fv%2Ft1.0-9%2F11018660_785057678253762_3192211534306010553_n.jpg%3Foh%3D78feb3bc44c65dc2a765a181574d49c5%26amp%3Boe%3D558181FC%26amp%3B__gda__%3D1434642293_7aaec3b12e413320dee5e02425bf6ddb


22 feb, 2015 22:19

Borttagen

Avatar


Har studiedag imorgon. ^-^

22 feb, 2015 22:20

Borttagen

Avatar

+2


Döttra mi har 38.6 graders feber.. Har varit jättetrött, ledsen och gosig hela dagen, och så blev hon ännu mer ledsen när hon var tvungen att ta den äckliga medicinen. Stackars liten.. Men efter en massa mys och apelsinjuice så blev det lite bättre. Nu sover hon och snarkar som en liten drake, lilla gosan.. ♥
Ord kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar min fantastiska lilla dotter!

22 feb, 2015 22:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Döttra mi har 38.6 graders feber.. Har varit jättetrött, ledsen och gosig hela dagen, och så blev hon ännu mer ledsen när hon var tvungen att ta den äckliga medicinen. Stackars liten.. Men efter en massa mys och apelsinjuice så blev det lite bättre. Nu sover hon och snarkar som en liten drake, lilla gosan.. ♥
Ord kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar min fantastiska lilla dotter!


Hur gammal är ho?

22 feb, 2015 22:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Döttra mi har 38.6 graders feber.. Har varit jättetrött, ledsen och gosig hela dagen, och så blev hon ännu mer ledsen när hon var tvungen att ta den äckliga medicinen. Stackars liten.. Men efter en massa mys och apelsinjuice så blev det lite bättre. Nu sover hon och snarkar som en liten drake, lilla gosan.. ♥
Ord kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar min fantastiska lilla dotter!


Hur gammal är ho?


Snart 18 månader~

22 feb, 2015 22:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Döttra mi har 38.6 graders feber.. Har varit jättetrött, ledsen och gosig hela dagen, och så blev hon ännu mer ledsen när hon var tvungen att ta den äckliga medicinen. Stackars liten.. Men efter en massa mys och apelsinjuice så blev det lite bättre. Nu sover hon och snarkar som en liten drake, lilla gosan.. ♥
Ord kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar min fantastiska lilla dotter!


Hur gammal är ho?


Snart 18 månader~


Awww...

22 feb, 2015 22:46

1 2 3 ... 19551 19552 19553 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.