@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
The moment när man ska rätta till glasögonen och man inte har dem på sig så man bara petar sig i pannan och känner sig dum
22 feb, 2015 21:22 |
|
Hedwig96
Elev |
jag satt och såg på skidåkning hos min mormor och morfar idag. o de var verkligen underhållande. Min morfar har så konstiga åsikter...
22 feb, 2015 21:31 |
|
Dream
Elev |
22 feb, 2015 22:18 |
|
Frivolt
Elev |
22 feb, 2015 22:18 |
|
Hedwig96
Elev |
22 feb, 2015 22:19 |
|
Borttagen
|
Har studiedag imorgon. ^-^
22 feb, 2015 22:20 |
|
Borttagen
|
Döttra mi har 38.6 graders feber.. Har varit jättetrött, ledsen och gosig hela dagen, och så blev hon ännu mer ledsen när hon var tvungen att ta den äckliga medicinen. Stackars liten.. Men efter en massa mys och apelsinjuice så blev det lite bättre. Nu sover hon och snarkar som en liten drake, lilla gosan.. ♥
Ord kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar min fantastiska lilla dotter! 22 feb, 2015 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Döttra mi har 38.6 graders feber.. Har varit jättetrött, ledsen och gosig hela dagen, och så blev hon ännu mer ledsen när hon var tvungen att ta den äckliga medicinen. Stackars liten.. Men efter en massa mys och apelsinjuice så blev det lite bättre. Nu sover hon och snarkar som en liten drake, lilla gosan.. ♥ Ord kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar min fantastiska lilla dotter! Hur gammal är ho? 22 feb, 2015 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Döttra mi har 38.6 graders feber.. Har varit jättetrött, ledsen och gosig hela dagen, och så blev hon ännu mer ledsen när hon var tvungen att ta den äckliga medicinen. Stackars liten.. Men efter en massa mys och apelsinjuice så blev det lite bättre. Nu sover hon och snarkar som en liten drake, lilla gosan.. ♥ Ord kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar min fantastiska lilla dotter! Hur gammal är ho? Snart 18 månader~ 22 feb, 2015 22:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Döttra mi har 38.6 graders feber.. Har varit jättetrött, ledsen och gosig hela dagen, och så blev hon ännu mer ledsen när hon var tvungen att ta den äckliga medicinen. Stackars liten.. Men efter en massa mys och apelsinjuice så blev det lite bättre. Nu sover hon och snarkar som en liten drake, lilla gosan.. ♥ Ord kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar min fantastiska lilla dotter! Hur gammal är ho? Snart 18 månader~ Awww... 22 feb, 2015 22:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen