Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
13 jan, 2017 16:19 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag trodde att jag skulle börja lida av grav paranoia efter att ha sett så många mord-dokumentärer, istället kan jag känna att de flesta mord begås med motiv där jag själv skulle ha jävligt svårt för att hamna. Och att det där, när någon går ut på en liten murder-tour och leker Freddie Kruger, händer ytterst sällan.. ----- L'Amour et Psyché Det är väl just det.. att jag har trott att jag vet hur det går till men det jag -egentligen- "vet" om grupp-terapi är liksom baserad på filmscener, och det säger väl tillräckligt. .. hur var lägret du åkte på? Jag har aldrig gjort något tillsammans i grupp tidigare, bara olika former av KBT och annat.. mysigt.. (KBT:n hjälpte..trots att jag var jävligt avigt inställd till en början, vilket inte är så konstigt. (Om man är van att finna trygghet i att använda sina säkerhetsbeteenden är det svårt att bara klippa bort allt. Tänker ringa till läkaren senare så att han kan berätta mer om det.. .. tack.. ♠ Det låter som en bra idé att prata med läkaren. Jag har också velat testa KBT.. det är väl något liknande jag håller på med, med min kurator, ha.. kommer dock bara träffa honom två gånger till innan han slutar. Får ta och fråga var jag kan hitta KBT annars.. Det lär ju vara jobbigt ja, men.. bra.. har insett att det enda sättet är att utmana mina rädslor, som är det största hindret i mitt liv..liksom. Lägret var väldigt givande, för mig. Lägren var riktade till unga och indelad i åldersgrupper och jag hade aldrig mött och knappt hört talas om en jämnårig människa i min situation. Vi hade föreläsingar som vi lyssnade på, diskuterade, varierade gråt med skratt och aktiviteter.. ledarna var jättesnälla.. Fann lite ny styrka att ha med mig i vardagen. 15 jan, 2017 00:51 |
|
Borttagen
|
Idag skulle jag ringa en patient och meddela en tid som det har varit mycket rabalder kring, den har blivit inställd flera gånger och det är på anmälningsstadiet osv. Men nu hade hen fått en tid och min kollega sa "du kan tala in den på telefonsvararen, det skulle jag ha gjort!" och mycket riktigt kom jag till telefonsvararen så jag informerade om tiden på den.
Nu ältar jag detta jättemycket, jag får för mig att jag lät oprofessionell och okänslig. Jag är så ovan att tala in på telefonsvarare. Är rädd att hen ska anmäla mig också för att jag meddelar tider på ett oproffsigt sätt. Antagligen är det bara i mitt eget huvud. Men jag tycker detta känns så jobbigt. Att jag jämt är så kritisk och tror jag gör fel hela tiden. 17 jan, 2017 19:48 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Kanske imorgon.. Maybe. Annars gårjag sönder 19 jan, 2017 00:57 |
|
Borttagen
|
Inatt "drömde" jag att jag stod på ett fält vid havet. Midjehögt, grönt gräs som vinden slet i så långt ögat kunde nå, och här och var stod det stora vindkraftverk tillverkade av brons. Ovanför var det norrsken som skiftade i alla färger som kan tänkas finnas.
Jag bara gick runt där hela natten med händerna över gräset. I am addicted to lucid dreaming. 19 jan, 2017 01:07 |
|
Hufflepuffstrollstav
Elev |
19 jan, 2017 17:38 |
|
Borttagen
|
hade en relapse. första gången på typ ett halvår. vet inte ens varför.
eller jo. saker förändras och jag är livrädd och min bästa vän vill liksom?? göra slut med mig typ lol. en annan bästa vän fick åka tillbaka till sjukhuset. två andra vänner är ute och festar och jag hade lowkey velat vara där och spendera tid med dem. inte bara för att jag är in love med en av dem. och hon har en pojkvän. oh yeah. alla mina kompisrelationer har blivit så fucked up på sistone. kanske det skulle vara bäst att bara lämna dem, börja ny skola och träffa nya människor. men alltså, mina vänskaper faller sönder men JAG är okej för det mesta, när jag inte går och oroar ihjäl mig eller tänker för mycket. eller idk. är inte direkt glad heller. IDEK jag har literally inget att klaga över. mitt liv är inte svårare än någon annans. jag har tak övet huvudet och får mat varje dag. det var inte meningen att klaga. min point var att jag hade en relapse och jag skäms. 21 jan, 2017 23:56 |
|
thecellabration
Elev |
lmaoooo berättade precis en grej för min bästa vän som jag inte pratat om med någon innan för att det är pinsamt as heck och jag skäms fortfarande trots att det är 2-1.5 år sedan men det påminde om en grej som precis hände henne så tänkte typ. visa att jag kom över det så it'll be fine typ?? ///: anyway Hah alright
22 jan, 2017 18:29 |
|
Shapiro
Elev |
VARFÖR ÄR ALLA MÄNNISKOR ALLTID SÅ JÄVLA KRÄVANDE?!
Four score and seven years ago... 22 jan, 2017 19:22 |
|
skogsvarelser
Elev |
Rida ska utvisas - krävs på 100 000
Rätten till vård skiljer sig mellan regioner fattar ärligt inte att det kan vara så här... dels att människor får vård som de sen inte kan betala men mest att människor tvingas välja bort vård för att de inte har råd. är det inte en mänsklig rättighet att få sjukvård? es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 22 jan, 2017 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen