Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19548 19549 19550 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Nu har jag tränat tre dagar i veckan i två veckor. Eftersom att jag nu har gjort det så har mamma sagt att jag ska få en bok som belöning (det var det som var min motivation) och jag vet exakt vilken jag ska välja!

Bra jobbat!c:
Vilken bok hade du tänkt dig?^^

22 feb, 2015 17:21

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Chaemy:
Nu har jag tränat tre dagar i veckan i två veckor. Eftersom att jag nu har gjort det så har mamma sagt att jag ska få en bok som belöning (det var det som var min motivation) och jag vet exakt vilken jag ska välja!

Bra jobbat!c:
Vilken bok hade du tänkt dig?^^

Tack så mycket!
Jag tänker välja en bok som heter "Wicca : vägledning för den självständiga utövaren".

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

22 feb, 2015 17:24

illusionofcool
Elev

Avatar


JIPPIE!!!!!!!!

Ja, jag vet, jag hade precis en JIPPIE-upplevelse...

Iaf, NU ÄR JAG SJUNDEÅRSELEV!!!!!!!! (Och har ca sju och en halv timme till när jag sa till Tinny att jag skulle vara minst sjätteårselev...) Visst är jag duktig??!! *proud*

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

22 feb, 2015 17:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
JIPPIE!!!!!!!!

Ja, jag vet, jag hade precis en JIPPIE-upplevelse...

Iaf, NU ÄR JAG SJUNDEÅRSELEV!!!!!!!! (Och har ca sju och en halv timme till när jag sa till Tinny att jag skulle vara minst sjätteårselev...) Visst är jag duktig??!! *proud*


Grattis! Jag har bara hunnit till mysterieavdelningen...

22 feb, 2015 17:33

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
JIPPIE!!!!!!!!

Ja, jag vet, jag hade precis en JIPPIE-upplevelse...

Iaf, NU ÄR JAG SJUNDEÅRSELEV!!!!!!!! (Och har ca sju och en halv timme till när jag sa till Tinny att jag skulle vara minst sjätteårselev...) Visst är jag duktig??!! *proud*


Grattis! Jag har bara hunnit till mysterieavdelningen...

Vänta nu! Är jag högre än dig Oh hjälp vad mugglis skadad jag är...

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

22 feb, 2015 17:37

emmawatson1
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Jag har inte varit inloggad på hela dagen...


Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag.

Under den tiden dog faktiskt min första drake

nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem!


Nee, vad tråkigt med begravning

Men kusiner är alltid kul! Speciellt emmawatson1

ja, särskilt när det kommer helt oväntat och alldeles för tidigt..

japp jag och min jämnåriga kusin har alltid massa HP grejs att tala om. Synd att man ser dem så sällan..


Jamen det är ju exakt som Felicia emmawatson1!

Nej kusin heter Helena... Jag heter Felicia haha





Bra namn!

Engelsforstriologin! Sara Bergmark Elfgren och Mats Strandberg!

22 feb, 2015 18:24

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av emmawatson1:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Jag har inte varit inloggad på hela dagen...


Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag.

Under den tiden dog faktiskt min första drake

nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem!


Nee, vad tråkigt med begravning

Men kusiner är alltid kul! Speciellt emmawatson1

ja, särskilt när det kommer helt oväntat och alldeles för tidigt..

japp jag och min jämnåriga kusin har alltid massa HP grejs att tala om. Synd att man ser dem så sällan..


Jamen det är ju exakt som Felicia emmawatson1!

Nej kusin heter Helena... Jag heter Felicia haha





Bra namn!

Ja men desamma

22 feb, 2015 18:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Blir rädd av att se dokumentärer om rättspsyk, förstår att alla ställen inte är kaos men hjälp. ;S




Vad är det för dokumentärer? Jag ska snart göra 5 veckors praktik inom rättpsyk, jag kanske borde oroa mig?


Kan kolla! Näe, det var mycket om tjejer med självskadebeteende som bodde där under tvångsvård för att "riktiga" psyk inte räckte till i mån av platser. Bestraffningsmetoder and so on. Shit, vad spännande! du får berätta om det här på mugglis när du har börjat
Jag är nog lite för paranoid för att arbeta där, hade bara tänkt på att det hade kunnat hända mig något.

22 feb, 2015 18:37

Borttagen

Avatar


Skola imorgon. Känner att det kommer att bli kul att komma tillbaka, men samtidigt skulle jag vilja att lovet var mins en vecka till!:'D

22 feb, 2015 19:00

Hängslebyxor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skola imorgon. Känner att det kommer att bli kul att komma tillbaka, men samtidigt skulle jag vilja att lovet var mins en vecka till!:'D

Samma ;3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F49.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc57l0oQSC1qclilyo7_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FyA8xHl.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F28f9caaebe51d7b37470d9e535df446d%2Ftumblr_mr27ixYb9Q1rrpj0jo1_500.gif

22 feb, 2015 19:01

1 2 3 ... 19548 19549 19550 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.