@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kollar på en video om "angels of death" och det har blivit ännu mer anledning till att kämpa mot att bli inlagd. Litade inte på doktorer/tandläkare innan och gör det verkligen inte nu
22 feb, 2015 13:24 |
|
Frivolt
Elev |
Mina brorsöner har varit här och en av dem, den äldsta, älskar Bamse. Så han har tagit fram alla mina tidningar och de ligger i en hög. Nu hittade jag en tjock Bamse-Extra med många serier i en stor tidning.....
Behöver jag ens nämna att jag totalt fastnat i den och kan inte sluta läsa? Fast det är precis vad som hände xD Så himla mycket nostalgi ♥ Kommer ihåg varenda berättelse ♥ 22 feb, 2015 13:27 |
|
Midaxz
Elev |
I'm on a see food diet. I see food and I eat it! 22 feb, 2015 13:45 |
|
Nordanhym
Elev |
22 feb, 2015 13:54 |
|
Midaxz
Elev |
ok, here goes nothing
I'm on a see food diet. I see food and I eat it! 22 feb, 2015 14:03 |
|
potterflicka
Elev |
22 feb, 2015 14:09 |
|
Nordanhym
Elev |
22 feb, 2015 14:11 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte försöka plugga men ingenting fastnar ...
Så jag tittar på Sherlock och skriver min svenskaroman istället. Det är mycket roligare. Dessutom är jag faktiskt produktiv, eftersom att romanen ska vara klar på fredag. Duktigt av mig. 22 feb, 2015 14:22 |
|
Midaxz
Elev |
Hmm, borde också plugga... Men vad gör jag? Spelar zelda, woop woop.
I'm on a see food diet. I see food and I eat it! 22 feb, 2015 14:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja, det är synd! Skrivet av Vildvittra: YepSkrivet av Borttagen: Var det bara jag som tyckte att Elias (från Cirkeln alltså) var snygg ehe? Fick man se honom i filmen? Har läst böckerna, tyckte de var sådär. Han var min favoritkaraktär och Linnea ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Jag tycker bäst om Linnéa! Man fick ju inte riktigt lära känna Elias, men jag gillar honom också. Spoiler: Tryck här för att visa! 22 feb, 2015 14:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen