@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Vad är det som avgör vilket element man är? Är det ens stjärntecken/födelsedatum som avgör eller är det vad man känner själv? För mig säger de olika två olika saker, nämligen.
22 feb, 2015 02:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Vad är det som avgör vilket element man är? Är det ens stjärntecken/födelsedatum som avgör eller är det vad man känner själv? För mig säger de olika två olika saker, nämligen. Samma här, jag känner mig som jord men mitt stjärntecken är vatten... men jag kom fram till att jag nog är en kombination, alltså... gegga xD 22 feb, 2015 08:22 |
|
Borttagen
|
Jag gör ett fandom crush test (tack vare Fellrendións inlägg som jag såg) och det står "I like boys" Och "I like girls". Vilken ska jag ta??
22 feb, 2015 09:36 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Vad är det som avgör vilket element man är? Är det ens stjärntecken/födelsedatum som avgör eller är det vad man känner själv? För mig säger de olika två olika saker, nämligen. Samma här, jag känner mig som jord men mitt stjärntecken är vatten... men jag kom fram till att jag nog är en kombination, alltså... gegga xD Aha, jamen dåså! Då kan vi vara gegga tillsammans!
22 feb, 2015 10:25 |
|
Borttagen
|
jag vill ha sojabönor, passionsfrukt och sallad, jag har velat ha det i några dagar nu. kommer jag skaffa det? förmodligen inte
22 feb, 2015 10:36 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
22 feb, 2015 10:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Boba: Usch, jag har sådan resfeber. Ska vara på Teneriffa över sportlovet och måste därför åka till Arlanda redan om drygt fyra timmar. Det känns inte som att det är någon idé att sova under den korta tiden, jag ska hålla mig vaken i stället... :p Åh.. ♥ Hoppas du får det helt underbart! 22 feb, 2015 11:19 |
|
Midaxz
Elev |
min kompis är i thailand ust nu...Är sjukt avundsjuk
I'm on a see food diet. I see food and I eat it! 22 feb, 2015 12:43 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gör ett fandom crush test (tack vare Fellrendións inlägg som jag såg) och det står "I like boys" Och "I like girls". Vilken ska jag ta?? why not both? (Som jag)
22 feb, 2015 13:10 |
|
Borttagen
|
1h15min kvar till Cirkeln.. ♥
22 feb, 2015 13:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen