@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Håller med, du är verkligen supersöt!! ♥ Det där leendet.. ♥ Du är så söt att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Tack så jättemycket till er båda... Jag blir så glad!
22 feb, 2015 00:36 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: hmm jag visste inte heller att de fans nåt som hette frivolitet. Måddes googla på de för o se va de va. Ja tänkte om de hade nåt med dej o göra... jag heter Frivolt och har frivolitet... haha...frivoliter..vad är det?! ;O haha xD typ din katt o annat som är ditt.. ne men de e typ nåt mönster!? 22 feb, 2015 00:41 |
|
Borttagen
|
Jag måste lägga mig nu men min bok är så frestande..
22 feb, 2015 00:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: hmm jag visste inte heller att de fans nåt som hette frivolitet. Måddes googla på de för o se va de va. Ja tänkte om de hade nåt med dej o göra... jag heter Frivolt och har frivolitet... haha...frivoliter..vad är det?! ;O haha xD typ din katt o annat som är ditt.. ne men de e typ nåt mönster!? Frivolitet är en textilteknik där en spets av bomullstråd knyts med hjälp av en skyttel. (Fråga inte vad det där innebär för jag har absolut ingen aning.) 22 feb, 2015 00:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Alltså näi nu e de nog dags att sova.. skryttel haha jag har fått googla mycket idag
22 feb, 2015 00:56 |
|
Fellrendión
Elev |
22 feb, 2015 01:02 |
|
Chaemy
Elev |
22 feb, 2015 01:38 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har verkligen vänt på dygnet under sportlovet. Somnar inte runt kanske tre och vaknar först vid ett två. Och imorgon måste jag gå och lägga mig kl tio. Ha det kommer aldrig att gå.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 feb, 2015 02:04 |
|
Chaemy
Elev |
Klockan är över två och jag sover inte. Om jag ska få tio timmars sömn så skulle jag vakna i eftermiddag. Det tänker jag absolut inte göra. Jag bryr mig inte just nu. Nu får jag vara vaken.
22 feb, 2015 02:06 |
|
Ithrenniel
Elev |
Är man konstig om man sitter klockan två på natten och kollar igenom sina vloggar för att man tycker det är ett bra tidsfördriv? xD
![]()
22 feb, 2015 02:11 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen