@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
21 feb, 2015 22:03 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag fick just en böna med smak av frigolit vad är ens det?
21 feb, 2015 22:11 |
|
Luna Chang
Elev |
21 feb, 2015 22:12 |
|
Solkatten
Elev |
Har du aldrig hört talas om frigolit? Eller har ni kanske ett annat ord för det i Finland? Sök på google. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 feb, 2015 22:14 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Har du aldrig hört talas om frigolit? Eller har ni kanske ett annat ord för det i Finland? Sök på google. jaa men de dääär ja. De heter ju styrox 21 feb, 2015 22:17 |
|
Elma00
Elev |
21 feb, 2015 22:17 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
jaha, vad ska jag göra nu då? har ju redan klagat på undefär 99% av alla bidrag i melodifestivalen och vädret...
21 feb, 2015 22:20 |
|
Hedwig96
Elev |
ääh jag har fått två meddelanden om att Solkatten samt agneStina har citerat mej, men de finns inga inlägg
21 feb, 2015 22:21 |
|
Borttagen
|
21 feb, 2015 22:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Har du aldrig hört talas om frigolit? Eller har ni kanske ett annat ord för det i Finland? Sök på google. jaa men de dääär ja. De heter ju styrox Jag var ju självklart tvungen att googla det där och fann resultaten hyfsat intressanta. Tydligen är "frigolit" ett i stort sett ickeexisterande ord i finlandssvenska och de flesta har väl aldrig riktigt hört det. Samma gäller ordet "styrox" och svensksvenska. Ingen svensksvensk vet direkt vad "styrox" betyder. Rätt kul hur det går om varandra sådär. :p Styrox låter dock sjukt mycket coolare än frigolit. 21 feb, 2015 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen