@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Harry Potter och Den Flammande Bägaren går på sjuan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 feb, 2015 21:35 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av Hedwig96: jag hittade hit till mugglis när jag var 15 år. Alltså har jag varit här som 15, 16, 17 o 18: åring. Ändå har jag inte ens varit medlem i 3 år än... åldras jag inte lite snabbt? Haha, omg, shit, kom precis på att jag också fyller tre år på mugglis snart, vad tar tiden vägen?? O__o ![]() ![]()
21 feb, 2015 21:36 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håller med, du är verkligen supersöt!! ♥Det där leendet.. ♥ Du är så söt att jag inte vet vart jag ska ta vägen! 21 feb, 2015 21:36 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Hedwig96: jag hittade hit till mugglis när jag var 15 år. Alltså har jag varit här som 15, 16, 17 o 18: åring. Ändå har jag inte ens varit medlem i 3 år än... åldras jag inte lite snabbt? Haha, omg, shit, kom precis på att jag också fyller tre år på mugglis snart, vad tar tiden vägen?? O__o ja de kan man fråga sig.. 21 feb, 2015 21:37 |
|
Borttagen
|
Jag är verkligen helt oförmögen att skriva korta meddelanden till människor. Hur gör man för att bara svara "Trevligt, tid på röntdag klockan tjugofem i cirka?" och inte en halv roman med en massa helt irrelevanta fakta?
Jag kan få ett meddelande som egentligen bara ska handla om att avtala en tid till att ifrågasätta Einsteins ännu icke publicerade formler, trots att allt jag vill säga egentligen redan är sagt. Inlindat i all skit. Det där var för övrigt otroligt osammanhängande. 21 feb, 2015 21:45 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Eller hur!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: YepSkrivet av Borttagen: Var det bara jag som tyckte att Elias (från Cirkeln alltså) var snygg ehe? Fick man se honom i filmen? Har läst böckerna, tyckte de var sådär. Han var min favoritkaraktär och Linnea ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Jag tycker bäst om Linnéa! Man fick ju inte riktigt lära känna Elias, men jag gillar honom också. Okej ^^ Nej, jag vet xD Blev så ledsen, för det känns som en karaktär jag verkligen kunde gilla Jag hade velat se mer av hans och Linnéas vänskap också ... och hur han och de andra tjejerna kom överens. Det hade nog varit intressant. Eller hur, deras vänskap verkar så fin. En sån man önskar själv att man hade :´) Men eller hur, hade varit spännande. Tråkigt att han dog med en gång, kan tycka att någon annan kunde göra det ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 feb, 2015 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Ja ... Hade också varit kul att se hur hans krafter utvecklades.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Eller hur!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: YepSkrivet av Borttagen: Var det bara jag som tyckte att Elias (från Cirkeln alltså) var snygg ehe? Fick man se honom i filmen? Har läst böckerna, tyckte de var sådär. Han var min favoritkaraktär och Linnea ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Jag tycker bäst om Linnéa! Man fick ju inte riktigt lära känna Elias, men jag gillar honom också. Okej ^^ Nej, jag vet xD Blev så ledsen, för det känns som en karaktär jag verkligen kunde gilla Jag hade velat se mer av hans och Linnéas vänskap också ... och hur han och de andra tjejerna kom överens. Det hade nog varit intressant. Eller hur, deras vänskap verkar så fin. En sån man önskar själv att man hade :´) Men eller hur, hade varit spännande. Tråkigt att han dog med en gång, kan tycka att någon annan kunde göra det ;P 21 feb, 2015 21:51 |
|
Solkatten
Elev |
Mamma kom med en skål med chips och jag bah oooh chips! Men efter att ha ätit några tyckte jag att det var något annorlunda med dem. Sa att de smakade konstigt och undrade om det var de jag brukar ha (vanliga saltiga).
Ekologiska. Bläh. >.< Hon försökte lura mig där vah men det går inte. XD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 feb, 2015 21:57
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-21 kl. 21:57
|
|
TheFifthMarauder
Elev |
I MORSE VAR JAG SÅÅÅÅ GLAD ÖVER ATT ALL SNÖ VAR BORTA OCH ATT VÅREN NÄRMADE SIG, MEN NÅGOT ALLSMÄKTIGT HATAR MIG OCH DÄRFÖR HAR VI UNGEFÄR EN DECIMETER SNÖ!!
och ja, jag vet att det finns platser med betydligt mycket mer, men jag HATAR snö, jag HATAR VINTERN. Jag flyttar till Australien eller något snart känner jag...
21 feb, 2015 21:57 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Smurfarna, blir nostalgisk och hoppar runt i stolen. Rolig lördagskväll ^^
21 feb, 2015 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen