Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19539 19540 19541 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Midaxz
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har inte kollat på melodifestivalen på flera år. Satte på tv:n precis när Jon Henrik Fjällgren började sjunga.

Oh. My. GOD. ♥!


Hur gick det för honom?

I'm on a see food diet. I see food and I eat it!

21 feb, 2015 21:02

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Har nu sett andra säsongen av Walking Dead c:



Är den bra? har aldrig sett den!


Den är asbra
Har inte heller sett den förr, men nu är jag fast ♥


Niiice! kanske ska kolla upp den nån gång

21 feb, 2015 21:11

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Har nu sett andra säsongen av Walking Dead c:



Är den bra? har aldrig sett den!


Den är asbra
Har inte heller sett den förr, men nu är jag fast ♥


Niiice! kanske ska kolla upp den nån gång


Gör det Finns på Swefilmer

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

21 feb, 2015 21:14

Borttagen

Avatar


Var det bara jag som tyckte att Elias (från Cirkeln alltså) var snygg ehe?

21 feb, 2015 21:15

Midaxz
Elev

Avatar


Pottermore är så fint och älskar verkligen testerna och "potion class"-saken

Synd att de håller så hårda tyglar och har så dålig system bakom skiten att man nästan bli lite offended....

I'm on a see food diet. I see food and I eat it!

21 feb, 2015 21:18

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Var det bara jag som tyckte att Elias (från Cirkeln alltså) var snygg ehe?


Fick man se honom i filmen?

Har läst böckerna, tyckte de var sådär. Han var min favoritkaraktär och Linnea ♥

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

21 feb, 2015 21:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Var det bara jag som tyckte att Elias (från Cirkeln alltså) var snygg ehe?


Fick man se honom i filmen?

Har läst böckerna, tyckte de var sådär. Han var min favoritkaraktär och Linnea ♥
Yep

Spoiler:
Tryck här för att visa!På mötet med rektorn och så när han blev kontrollerad av Max


Jag tycker bäst om Linnéa! Man fick ju inte riktigt lära känna Elias, men jag gillar honom också.

21 feb, 2015 21:24

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Var det bara jag som tyckte att Elias (från Cirkeln alltså) var snygg ehe?


Fick man se honom i filmen?

Har läst böckerna, tyckte de var sådär. Han var min favoritkaraktär och Linnea ♥
Yep

Spoiler:
Tryck här för att visa!På mötet med rektorn och så när han blev kontrollerad av Max


Jag tycker bäst om Linnéa! Man fick ju inte riktigt lära känna Elias, men jag gillar honom också.


Okej ^^

Nej, jag vet xD
Blev så ledsen, för det känns som en karaktär jag verkligen kunde gilla

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

21 feb, 2015 21:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Midaxz:
Skrivet av Borttagen:
Har inte kollat på melodifestivalen på flera år. Satte på tv:n precis när Jon Henrik Fjällgren började sjunga.

Oh. My. GOD. ♥!


Hur gick det för honom?


Han gick vidare!!

21 feb, 2015 21:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Var det bara jag som tyckte att Elias (från Cirkeln alltså) var snygg ehe?


Fick man se honom i filmen?

Har läst böckerna, tyckte de var sådär. Han var min favoritkaraktär och Linnea ♥
Yep

Spoiler:
Tryck här för att visa!På mötet med rektorn och så när han blev kontrollerad av Max


Jag tycker bäst om Linnéa! Man fick ju inte riktigt lära känna Elias, men jag gillar honom också.


Okej ^^

Nej, jag vet xD
Blev så ledsen, för det känns som en karaktär jag verkligen kunde gilla
Eller hur!
Jag hade velat se mer av hans och Linnéas vänskap också ... och hur han och de andra tjejerna kom överens. Det hade nog varit intressant.

21 feb, 2015 21:32

1 2 3 ... 19539 19540 19541 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.