@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Midaxz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har inte kollat på melodifestivalen på flera år. Satte på tv:n precis när Jon Henrik Fjällgren började sjunga. Oh. My. GOD. ♥! Hur gick det för honom? I'm on a see food diet. I see food and I eat it! 21 feb, 2015 21:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Har nu sett andra säsongen av Walking Dead c: Är den bra? Den är asbra Har inte heller sett den förr, men nu är jag fast ♥ Niiice! 21 feb, 2015 21:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Har nu sett andra säsongen av Walking Dead c: Är den bra? Den är asbra Har inte heller sett den förr, men nu är jag fast ♥ Niiice! Gör det "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 feb, 2015 21:14 |
|
Borttagen
|
Var det bara jag som tyckte att Elias (från Cirkeln alltså) var snygg ehe?
21 feb, 2015 21:15 |
|
Midaxz
Elev |
Pottermore är så fint och älskar verkligen testerna och "potion class"-saken
Synd att de håller så hårda tyglar och har så dålig system bakom skiten att man nästan bli lite offended.... I'm on a see food diet. I see food and I eat it! 21 feb, 2015 21:18 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Var det bara jag som tyckte att Elias (från Cirkeln alltså) var snygg ehe? Fick man se honom i filmen? Har läst böckerna, tyckte de var sådär. Han var min favoritkaraktär och Linnea ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 feb, 2015 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: YepSkrivet av Borttagen: Var det bara jag som tyckte att Elias (från Cirkeln alltså) var snygg ehe? Fick man se honom i filmen? Har läst böckerna, tyckte de var sådär. Han var min favoritkaraktär och Linnea ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Jag tycker bäst om Linnéa! Man fick ju inte riktigt lära känna Elias, men jag gillar honom också. 21 feb, 2015 21:24 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: YepSkrivet av Borttagen: Var det bara jag som tyckte att Elias (från Cirkeln alltså) var snygg ehe? Fick man se honom i filmen? Har läst böckerna, tyckte de var sådär. Han var min favoritkaraktär och Linnea ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Jag tycker bäst om Linnéa! Man fick ju inte riktigt lära känna Elias, men jag gillar honom också. Okej ^^ Nej, jag vet xD Blev så ledsen, för det känns som en karaktär jag verkligen kunde gilla "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 feb, 2015 21:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Midaxz: Skrivet av Borttagen: Har inte kollat på melodifestivalen på flera år. Satte på tv:n precis när Jon Henrik Fjällgren började sjunga. Oh. My. GOD. ♥! Hur gick det för honom? Han gick vidare!! 21 feb, 2015 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Eller hur!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: YepSkrivet av Borttagen: Var det bara jag som tyckte att Elias (från Cirkeln alltså) var snygg ehe? Fick man se honom i filmen? Har läst böckerna, tyckte de var sådär. Han var min favoritkaraktär och Linnea ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Jag tycker bäst om Linnéa! Man fick ju inte riktigt lära känna Elias, men jag gillar honom också. Okej ^^ Nej, jag vet xD Blev så ledsen, för det känns som en karaktär jag verkligen kunde gilla Jag hade velat se mer av hans och Linnéas vänskap också ... och hur han och de andra tjejerna kom överens. Det hade nog varit intressant. 21 feb, 2015 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen