@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I morgon får jag äntligen se sista Twilight!!
21 feb, 2015 20:20 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Gör den här och se vad ni får! http://www.thefandom.net/fandom-fun/quizzes/universal-fandom-quiz/ Mitt resultat ser ut såhär: Jag försöker göra det men kan inte, finns det en mobilveriasion? ![]() ![]()
21 feb, 2015 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Jag vill tillbaka till skolan! Varför skulle det redan vara helg? Jag vill inte till skolan Gillar din signatur också ^^ 21 feb, 2015 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Duktigt!Har nu lyckats övertala min skotska brevvän Julia att läsa Cirkeln-trilogin! 21 feb, 2015 20:43 |
|
Borttagen
|
Det där leendet.. ♥ Du är så söt att jag inte vet vart jag ska ta vägen! 21 feb, 2015 20:48 |
|
Hedwig96
Elev |
jag hittade hit till mugglis när jag var 15 år. Alltså har jag varit här som 15, 16, 17 o 18: åring. Ändå har jag inte ens varit medlem i 3 år än... åldras jag inte lite snabbt?
21 feb, 2015 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Ojj! 3år? JAg har SNART varit i 1 år jag hittade hit till mugglis när jag var 15 år. Alltså har jag varit här som 15, 16, 17 o 18: åring. Ändå har jag inte ens varit medlem i 3 år än... åldras jag inte lite snabbt? 21 feb, 2015 20:53 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Ojj! 3år? JAg har SNART varit i 1 år jag hittade hit till mugglis när jag var 15 år. Alltså har jag varit här som 15, 16, 17 o 18: åring. Ändå har jag inte ens varit medlem i 3 år än... åldras jag inte lite snabbt? ja men först i sommar. o jag tycker jag var sent ute.. 21 feb, 2015 20:55 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Ojj! 3år? JAg har SNART varit i 1 år jag hittade hit till mugglis när jag var 15 år. Alltså har jag varit här som 15, 16, 17 o 18: åring. Ändå har jag inte ens varit medlem i 3 år än... åldras jag inte lite snabbt? Jag har varit i två år om några månader. (Ehm jag gjorde INGENTING förrän ca tre månader sen så...) "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 21 feb, 2015 20:56 |
|
Borttagen
|
Har inte kollat på melodifestivalen på flera år. Satte på tv:n precis när Jon Henrik Fjällgren började sjunga.
Oh. My. GOD. ♥! 21 feb, 2015 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen