@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jaha, jag typ genomlevde en av de värsta dagarna i mitt liv. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vadå hur då? Skrivet av Borttagen: Jag ska träffa min kompis klockan ett för att gå runt på stan eller något och sedan se på bio. Jag vet inte om jag kommer att klara av det för jag mår så dåligt just nu ... Hur då? Varför mår du dåligt? Bra gjort!!! Inte för att jag vet varför du mådde dåligt vilket gjorde det till en jobbig dag, men ändå 21 feb, 2015 18:46 |
|
Fortunia
Elev |
21 feb, 2015 18:47 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Fortunia: jag var i en lolita meetup nyss! ^W^ Yay! ^w^ Själv var jag på en mugglisträff och fastnade i en bebisgunga+klättrade i ett träd när det regnade och smutsade ner mina kläder.
21 feb, 2015 18:54 |
|
Fortunia
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Fortunia: jag var i en lolita meetup nyss! ^W^ Yay! ^w^ Själv var jag på en mugglisträff och fastnade i en bebisgunga+klättrade i ett träd när det regnade och smutsade ner mina kläder. låter kul! XD fastnade i en babygunga!
21 feb, 2015 18:57 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Fortunia: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Fortunia: jag var i en lolita meetup nyss! ^W^ Yay! ^w^ Själv var jag på en mugglisträff och fastnade i en bebisgunga+klättrade i ett träd när det regnade och smutsade ner mina kläder. låter kul! XD fastnade i en babygunga! Lol, men det var det.
21 feb, 2015 19:03 |
|
Vildvittra
Elev |
Har nu sett andra säsongen av Walking Dead c:
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 feb, 2015 19:16 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Har nu sett andra säsongen av Walking Dead c: Är den bra? 21 feb, 2015 19:35 |
|
Borttagen
|
Har nu lyckats övertala min skotska brevvän Julia att läsa Cirkeln-trilogin!
21 feb, 2015 19:36 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Har nu sett andra säsongen av Walking Dead c: Är den bra? Den är asbra Har inte heller sett den förr, men nu är jag fast ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 feb, 2015 19:38 |
|
Ginny00
Elev |
Är såå trött på VM xD mvh Falunbo.
Sticker härifrån i övermorgon, tack och lov 21 feb, 2015 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen