Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19537 19538 19539 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag ska träffa min kompis klockan ett för att gå runt på stan eller något och sedan se på bio.
Jag vet inte om jag kommer att klara av det för jag mår så dåligt just nu ...


Hur då?
Vadå hur då?

Varför mår du dåligt?
Jaha, jag typ genomlevde en av de värsta dagarna i mitt liv.

Bra gjort!!!

Inte för att jag vet varför du mådde dåligt vilket gjorde det till en jobbig dag, men ändå

21 feb, 2015 18:46

Fortunia
Elev

Avatar


jag var i en lolita meetup nyss! ^W^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXuNBTGo.gif

21 feb, 2015 18:47

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Fortunia:
jag var i en lolita meetup nyss! ^W^

Yay! ^w^
Själv var jag på en mugglisträff och fastnade i en bebisgunga+klättrade i ett träd när det regnade och smutsade ner mina kläder.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

21 feb, 2015 18:54

Fortunia
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Fortunia:
jag var i en lolita meetup nyss! ^W^

Yay! ^w^
Själv var jag på en mugglisträff och fastnade i en bebisgunga+klättrade i ett träd när det regnade och smutsade ner mina kläder.

låter kul! XD fastnade i en babygunga!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXuNBTGo.gif

21 feb, 2015 18:57

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Fortunia:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Fortunia:
jag var i en lolita meetup nyss! ^W^

Yay! ^w^
Själv var jag på en mugglisträff och fastnade i en bebisgunga+klättrade i ett träd när det regnade och smutsade ner mina kläder.

låter kul! XD fastnade i en babygunga!

Lol, men det var det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

21 feb, 2015 19:03

Vildvittra
Elev

Avatar


Har nu sett andra säsongen av Walking Dead c:

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

21 feb, 2015 19:16

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Har nu sett andra säsongen av Walking Dead c:



Är den bra? har aldrig sett den!

21 feb, 2015 19:35

Borttagen

Avatar


Har nu lyckats övertala min skotska brevvän Julia att läsa Cirkeln-trilogin!

21 feb, 2015 19:36

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Vildvittra:
Har nu sett andra säsongen av Walking Dead c:



Är den bra? har aldrig sett den!


Den är asbra
Har inte heller sett den förr, men nu är jag fast ♥

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

21 feb, 2015 19:38

Ginny00
Elev

Avatar


Är såå trött på VM xD mvh Falunbo.
Sticker härifrån i övermorgon, tack och lov

21 feb, 2015 19:51

1 2 3 ... 19537 19538 19539 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.