@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Jag har inte varit inloggad på hela dagen...
21 feb, 2015 18:17 |
|
Borttagen
|
Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag. Under den tiden dog faktiskt min första drake 21 feb, 2015 18:21 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag. Under den tiden dog faktiskt min första drake nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem! 21 feb, 2015 18:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag. Under den tiden dog faktiskt min första drake nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem! Nee, vad tråkigt med begravning Men kusiner är alltid kul! Speciellt emmawatson1 ♥ 21 feb, 2015 18:26 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag. Under den tiden dog faktiskt min första drake nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem! Nee, vad tråkigt med begravning Men kusiner är alltid kul! Speciellt emmawatson1 ♥ ja, särskilt när det kommer helt oväntat och alldeles för tidigt.. japp jag och min jämnåriga kusin har alltid massa HP grejs att tala om. Synd att man ser dem så sällan.. 21 feb, 2015 18:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag. Under den tiden dog faktiskt min första drake nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem! Nee, vad tråkigt med begravning Men kusiner är alltid kul! Speciellt emmawatson1 ♥ ja, särskilt när det kommer helt oväntat och alldeles för tidigt.. japp jag och min jämnåriga kusin har alltid massa HP grejs att tala om. Synd att man ser dem så sällan.. Jamen det är ju exakt som Felicia emmawatson1! 21 feb, 2015 18:32 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag. Under den tiden dog faktiskt min första drake nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem! Nee, vad tråkigt med begravning Men kusiner är alltid kul! Speciellt emmawatson1 ♥ ja, särskilt när det kommer helt oväntat och alldeles för tidigt.. japp jag och min jämnåriga kusin har alltid massa HP grejs att tala om. Synd att man ser dem så sällan.. Jamen det är ju exakt som Felicia emmawatson1! Nej kusin heter Helena... Jag heter Felicia 21 feb, 2015 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag. Under den tiden dog faktiskt min första drake nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem! Nee, vad tråkigt med begravning Men kusiner är alltid kul! Speciellt emmawatson1 ♥ ja, särskilt när det kommer helt oväntat och alldeles för tidigt.. japp jag och min jämnåriga kusin har alltid massa HP grejs att tala om. Synd att man ser dem så sällan.. Jamen det är ju exakt som Felicia emmawatson1! Nej kusin heter Helena... Jag heter Felicia Men emmawatson1 heter Felicia! Jag som har trott att du hetat Hedwig hela tiden... 21 feb, 2015 18:37
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-21 kl. 18:45
|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag. Under den tiden dog faktiskt min första drake nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem! Nee, vad tråkigt med begravning Men kusiner är alltid kul! Speciellt emmawatson1 ♥ ja, särskilt när det kommer helt oväntat och alldeles för tidigt.. japp jag och min jämnåriga kusin har alltid massa HP grejs att tala om. Synd att man ser dem så sällan.. Jamen det är ju exakt som Felicia emmawatson1! Nej kusin heter Helena... Jag heter Felicia Men [/user]emmawatson1[/user] heter Felicia! Jag som har trott att du hetat Hedwig hela tiden... ja jag förstod nog det men nä jag heter nog o Felicia. .. egentligen 21 feb, 2015 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jaha, jag typ genomlevde en av de värsta dagarna i mitt liv.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vadå hur då? Skrivet av Borttagen: Jag ska träffa min kompis klockan ett för att gå runt på stan eller något och sedan se på bio. Jag vet inte om jag kommer att klara av det för jag mår så dåligt just nu ... Hur då? Varför mår du dåligt? 21 feb, 2015 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen