Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19536 19537 19538 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Jag har inte varit inloggad på hela dagen...

21 feb, 2015 18:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Jag har inte varit inloggad på hela dagen...


Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag.

Under den tiden dog faktiskt min första drake

21 feb, 2015 18:21

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Jag har inte varit inloggad på hela dagen...


Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag.

Under den tiden dog faktiskt min första drake

nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem!

21 feb, 2015 18:25

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Jag har inte varit inloggad på hela dagen...


Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag.

Under den tiden dog faktiskt min första drake

nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem!


Nee, vad tråkigt med begravning

Men kusiner är alltid kul! Speciellt emmawatson1

21 feb, 2015 18:26

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Jag har inte varit inloggad på hela dagen...


Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag.

Under den tiden dog faktiskt min första drake

nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem!


Nee, vad tråkigt med begravning

Men kusiner är alltid kul! Speciellt emmawatson1

ja, särskilt när det kommer helt oväntat och alldeles för tidigt..

japp jag och min jämnåriga kusin har alltid massa HP grejs att tala om. Synd att man ser dem så sällan..

21 feb, 2015 18:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Jag har inte varit inloggad på hela dagen...


Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag.

Under den tiden dog faktiskt min första drake

nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem!


Nee, vad tråkigt med begravning

Men kusiner är alltid kul! Speciellt emmawatson1

ja, särskilt när det kommer helt oväntat och alldeles för tidigt..

japp jag och min jämnåriga kusin har alltid massa HP grejs att tala om. Synd att man ser dem så sällan..


Jamen det är ju exakt som Felicia emmawatson1!

21 feb, 2015 18:32

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Jag har inte varit inloggad på hela dagen...


Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag.

Under den tiden dog faktiskt min första drake

nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem!


Nee, vad tråkigt med begravning

Men kusiner är alltid kul! Speciellt emmawatson1

ja, särskilt när det kommer helt oväntat och alldeles för tidigt..

japp jag och min jämnåriga kusin har alltid massa HP grejs att tala om. Synd att man ser dem så sällan..


Jamen det är ju exakt som Felicia emmawatson1!

Nej kusin heter Helena... Jag heter Felicia haha

21 feb, 2015 18:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Jag har inte varit inloggad på hela dagen...


Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag.

Under den tiden dog faktiskt min första drake

nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem!


Nee, vad tråkigt med begravning

Men kusiner är alltid kul! Speciellt emmawatson1

ja, särskilt när det kommer helt oväntat och alldeles för tidigt..

japp jag och min jämnåriga kusin har alltid massa HP grejs att tala om. Synd att man ser dem så sällan..


Jamen det är ju exakt som Felicia emmawatson1!

Nej kusin heter Helena... Jag heter Felicia haha


Men emmawatson1 heter Felicia!

Jag som har trott att du hetat Hedwig hela tiden...

21 feb, 2015 18:37

Detta inlägg ändrades senast 2015-02-21 kl. 18:45
Antal ändringar: 1

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Jag har inte varit inloggad på hela dagen...


Har du något knep eller hur gör du? Senaste gången det var så för mig tror jag var på jullovet, för då hade jag inte WiFi ett tag.

Under den tiden dog faktiskt min första drake

nä jag har nog inget knep, de bara var en sån dag idag. Var nämligen på begravning i morse och sen har mina kusiner varit här, de for precis just hem!


Nee, vad tråkigt med begravning

Men kusiner är alltid kul! Speciellt emmawatson1

ja, särskilt när det kommer helt oväntat och alldeles för tidigt..

japp jag och min jämnåriga kusin har alltid massa HP grejs att tala om. Synd att man ser dem så sällan..


Jamen det är ju exakt som Felicia emmawatson1!

Nej kusin heter Helena... Jag heter Felicia haha


Men [/user]emmawatson1[/user] heter Felicia!

Jag som har trott att du hetat Hedwig hela tiden...

ja jag förstod nog det

men nä jag heter nog o Felicia. .. egentligen

21 feb, 2015 18:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag ska träffa min kompis klockan ett för att gå runt på stan eller något och sedan se på bio.
Jag vet inte om jag kommer att klara av det för jag mår så dåligt just nu ...


Hur då?
Vadå hur då?

Varför mår du dåligt?
Jaha, jag typ genomlevde en av de värsta dagarna i mitt liv.

21 feb, 2015 18:43

1 2 3 ... 19536 19537 19538 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.