@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Elma00: Enligt min mobil är min ask.fm spärrad men jag är trots det inloggad på datorn?? haha märkte nu att jag skrev in min gamla ask användares användarnamn.. Nu fattar jag xD
21 feb, 2015 15:56 |
|
Corazon
Elev |
Skrivet av Corazon: Jag älskar The perks of being a wallflower sååå mycket. Det enda jag ogillar är det svenska namnet; Fördelarna med att vara en panelhöna ![]() Nej usch hur är det ens möjligt.
21 feb, 2015 16:19 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dream: är jätterädd att jag inte tar hand om mina drakar ordentligt! tänk om jag ger fel matmängd, tänk om det är för mycket att ge tre mat nån gång ibland??? vad händer om jag glömmer bort dem flera veckor i sträck? är jätterädd för att gå in och kika på mina drakar bara för att mötas av att någon av dem dött.. vet att jag är för dramatisk men det blir ångestladdat på riktigt för mig :s Ge dem så mkt att de inte blir för mätta men med om med om det råkar bli mer bland gör det ingenting. Jag brukar ge mina en godis och en klubba och klappa dem också. Jag har aldrig varit bra på att hålla mina drakar levande men senaste gången lyckades de leva åtminstone ett halvår. Att inte ge dem mat på typ fyra fem dagar händer inget men flera veckor kanske... tack för tipsen! vill ju att de ska få leva så länge som möjligt liksom.. ;' Corazon: skämtar du? panelhöna? det var det värsta jag hört på länge! tkr väggblomma passar tusen gånger bättre i så fall!
21 feb, 2015 16:22 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
21 feb, 2015 16:28 |
|
Corazon
Elev |
Dream: Såg just att den tack och lov bara hette Wallflower på svenska men panelhöna är det svenska uttrycket för wallflower. Svenska språket ibland...
21 feb, 2015 16:30 |
|
Borttagen
|
Skulle gå på bio men fick veta i biljettkontrollen att min film inte alls skulle visas! Det var väldigt snopet. Ingen annan som skulle se samma film verkade vara där. Men jag fick pengarna tillbaka + gratisbiljett så egentligen tjänade jag på det.
Ska snart iväg till en annan biograf i en annan stad och göra ett nytt försök xD Får se om det går bättre. 21 feb, 2015 16:45 |
|
Chaemy
Elev |
Nu har jag precis duschat efter en 4,2 kilometers lång löprunda! Det tog ungefär 25 minuter, och jag tycker att det är bra då det var väldigt mycket uppför och det var första gången på väldigt länge som jag sprang så långt!
21 feb, 2015 16:51 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av Chaemy: Nu har jag precis duschat efter en 4,2 kilometers lång löprunda! Det tog ungefär 25 minuter, och jag tycker att det är bra då det var väldigt mycket uppför och det var första gången på väldigt länge som jag sprang så långt! Åh vad duktig du är!! Verkligen bra jobbat :'
21 feb, 2015 17:04 |
|
Corazon
Elev |
21 feb, 2015 17:04 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Dream: Skrivet av Chaemy: Nu har jag precis duschat efter en 4,2 kilometers lång löprunda! Det tog ungefär 25 minuter, och jag tycker att det är bra då det var väldigt mycket uppför och det var första gången på väldigt länge som jag sprang så långt! Åh vad duktig du är!! Verkligen bra jobbat :' TACK!
21 feb, 2015 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen