@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Angelinaa: Är så trött på böcker med överdriven heteronormativ romans som de måste köra upp i halsen på en, liksom jag fattade att de 2 huvudpersonerna skulle bli tillsammans så fort jag fick veta att de existera (vilket är illa nog), men författaren kunde väl ändå låta något sakta växa fram istället för någon slaks kärlek i första ögonkastet? -.- Finns der inte nog med det redan? Det är så plågsamt att läsa att jag inte orkar ta upp boken längre! Vad är det för bok? :3 Den heter Legend, har inte kommit så långt så jag hoppas fortfarande på en tvärvändning xP Jag har läst den! Jag tyckte om den mycket, dock cx Än så länge tycker jag den är okej, men det börjar bli lite tröttsamt med den typen av böcker, och det där med kärleks grejen är ännu mer tröttsam! Det är nästan som om man läst boken förut, vilket är synd, för en del grejer tror jag kan bli kul att höra mer om 21 feb, 2015 14:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: INGEN SKOLA NÄSTA VECKA THANK THE GODS FOR SPORTLOV Mitt slutar denna helgen. :'< "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 feb, 2015 14:36 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Angelinaa: Är så trött på böcker med överdriven heteronormativ romans som de måste köra upp i halsen på en, liksom jag fattade att de 2 huvudpersonerna skulle bli tillsammans så fort jag fick veta att de existera (vilket är illa nog), men författaren kunde väl ändå låta något sakta växa fram istället för någon slaks kärlek i första ögonkastet? -.- Finns der inte nog med det redan? Det är så plågsamt att läsa att jag inte orkar ta upp boken längre! Vad är det för bok? :3 Den heter Legend, har inte kommit så långt så jag hoppas fortfarande på en tvärvändning xP Jag har läst den! Jag tyckte om den mycket, dock cx Än så länge tycker jag den är okej, men det börjar bli lite tröttsamt med den typen av böcker, och det där med kärleks grejen är ännu mer tröttsam! Det är nästan som om man läst boken förut, vilket är synd, för en del grejer tror jag kan bli kul att höra mer om Hm, joo.. Jag antar väl det. Den typen av böcker har alltid varit väldigt populär :'P Men jag gillar plottwistarna, och hur boken visar hur långt man kan gå för någon man älskar ^^
21 feb, 2015 14:54 |
|
Solkatten
Elev |
Läste att Wild Kids har vunnit en Emmy.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 feb, 2015 14:57 |
|
Kim Potter
Elev |
21 feb, 2015 14:58 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Angelinaa: Är så trött på böcker med överdriven heteronormativ romans som de måste köra upp i halsen på en, liksom jag fattade att de 2 huvudpersonerna skulle bli tillsammans så fort jag fick veta att de existera (vilket är illa nog), men författaren kunde väl ändå låta något sakta växa fram istället för någon slaks kärlek i första ögonkastet? -.- Finns der inte nog med det redan? Det är så plågsamt att läsa att jag inte orkar ta upp boken längre! Vad är det för bok? :3 Den heter Legend, har inte kommit så långt så jag hoppas fortfarande på en tvärvändning xP Jag har läst den! Jag tyckte om den mycket, dock cx Än så länge tycker jag den är okej, men det börjar bli lite tröttsamt med den typen av böcker, och det där med kärleks grejen är ännu mer tröttsam! Det är nästan som om man läst boken förut, vilket är synd, för en del grejer tror jag kan bli kul att höra mer om Hm, joo.. Jag antar väl det. Den typen av böcker har alltid varit väldigt populär :'P Men jag gillar plottwistarna, och hur boken visar hur långt man kan gå för någon man älskar ^^ Låter verkligen inte bra... Nu låter det högst otroligt att jag kommer läsa fortsättningen xP 21 feb, 2015 15:06 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Angelinaa: Är så trött på böcker med överdriven heteronormativ romans som de måste köra upp i halsen på en, liksom jag fattade att de 2 huvudpersonerna skulle bli tillsammans så fort jag fick veta att de existera (vilket är illa nog), men författaren kunde väl ändå låta något sakta växa fram istället för någon slaks kärlek i första ögonkastet? -.- Finns der inte nog med det redan? Det är så plågsamt att läsa att jag inte orkar ta upp boken längre! Haha, inte din typ av böcker, ey? xD Vad är det för bok? :3 Den heter Legend, har inte kommit så långt så jag hoppas fortfarande på en tvärvändning xP Jag har läst den! Jag tyckte om den mycket, dock cx Än så länge tycker jag den är okej, men det börjar bli lite tröttsamt med den typen av böcker, och det där med kärleks grejen är ännu mer tröttsam! Det är nästan som om man läst boken förut, vilket är synd, för en del grejer tror jag kan bli kul att höra mer om Hm, joo.. Jag antar väl det. Den typen av böcker har alltid varit väldigt populär :'P Men jag gillar plottwistarna, och hur boken visar hur långt man kan gå för någon man älskar ^^ Låter verkligen inte bra... Nu låter det högst otroligt att jag kommer läsa fortsättningen xP
21 feb, 2015 15:30 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
21 feb, 2015 15:47 |
|
Elma00
Elev |
21 feb, 2015 15:49 |
|
Corazon
Elev |
21 feb, 2015 15:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen