@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
21 feb, 2015 13:20 |
|
Borttagen
|
21 feb, 2015 13:33 |
|
Chaemy
Elev |
21 feb, 2015 13:36 |
|
Frivolt
Elev |
Åh så söt du är Och så fint det blev med löshåret 21 feb, 2015 13:37 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Angelinaa: Är så trött på böcker med överdriven heteronormativ romans som de måste köra upp i halsen på en, liksom jag fattade att de 2 huvudpersonerna skulle bli tillsammans så fort jag fick veta att de existera (vilket är illa nog), men författaren kunde väl ändå låta något sakta växa fram istället för någon slaks kärlek i första ögonkastet? -.- Finns der inte nog med det redan? Det är så plågsamt att läsa att jag inte orkar ta upp boken längre! Vad är det för bok? :3
21 feb, 2015 13:39 |
|
Chaemy
Elev |
Tack så jättemycket! Ja det ser lite konstigt ut när det är utsläppt, men ändå kul!
21 feb, 2015 13:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: Tack så jättemycket! Ja det ser lite konstigt ut när det är utsläppt, men ändå kul! Jaa Hahah okeej 21 feb, 2015 13:55 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Angelinaa: Är så trött på böcker med överdriven heteronormativ romans som de måste köra upp i halsen på en, liksom jag fattade att de 2 huvudpersonerna skulle bli tillsammans så fort jag fick veta att de existera (vilket är illa nog), men författaren kunde väl ändå låta något sakta växa fram istället för någon slaks kärlek i första ögonkastet? -.- Finns der inte nog med det redan? Det är så plågsamt att läsa att jag inte orkar ta upp boken längre! Vad är det för bok? :3 Den heter Legend, har inte kommit så långt så jag hoppas fortfarande på en tvärvändning xP 21 feb, 2015 14:17 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Angelinaa: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Angelinaa: Är så trött på böcker med överdriven heteronormativ romans som de måste köra upp i halsen på en, liksom jag fattade att de 2 huvudpersonerna skulle bli tillsammans så fort jag fick veta att de existera (vilket är illa nog), men författaren kunde väl ändå låta något sakta växa fram istället för någon slaks kärlek i första ögonkastet? -.- Finns der inte nog med det redan? Det är så plågsamt att läsa att jag inte orkar ta upp boken längre! Vad är det för bok? :3 Den heter Legend, har inte kommit så långt så jag hoppas fortfarande på en tvärvändning xP Jag har läst den! Jag tyckte om den mycket, dock cx
21 feb, 2015 14:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Dream: är jätterädd att jag inte tar hand om mina drakar ordentligt! tänk om jag ger fel matmängd, tänk om det är för mycket att ge tre mat nån gång ibland??? vad händer om jag glömmer bort dem flera veckor i sträck? är jätterädd för att gå in och kika på mina drakar bara för att mötas av att någon av dem dött.. vet att jag är för dramatisk men det blir ångestladdat på riktigt för mig :s Ge dem så mkt att de inte blir för mätta men med om med om det råkar bli mer bland gör det ingenting. Jag brukar ge mina en godis och en klubba och klappa dem också. Jag har aldrig varit bra på att hålla mina drakar levande men senaste gången lyckades de leva åtminstone ett halvår. Att inte ge dem mat på typ fyra fem dagar händer inget men flera veckor kanske... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 feb, 2015 14:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen