@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vadå hur då?Skrivet av Borttagen: Jag ska träffa min kompis klockan ett för att gå runt på stan eller något och sedan se på bio. Jag vet inte om jag kommer att klara av det för jag mår så dåligt just nu ... Hur då? 21 feb, 2015 12:11 |
|
Ginny00
Elev |
Trodde jag var sjuk imorse men nu är jag typ bara trött, haha. Well well, skönt om jag slipper sjukdom
21 feb, 2015 12:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vadå hur då? Skrivet av Borttagen: Jag ska träffa min kompis klockan ett för att gå runt på stan eller något och sedan se på bio. Jag vet inte om jag kommer att klara av det för jag mår så dåligt just nu ... Hur då? Varför mår du dåligt? 21 feb, 2015 12:33 |
|
Borttagen
|
Jag har typ fått slut på låtar som jag inte har lyssnat sönder...
21 feb, 2015 12:39 |
|
Frivolt
Elev |
Snart kommer mina brorsöner, det ger mig ångest D:
Men, Ska se mello med en kompis ikväll 21 feb, 2015 12:44 |
|
Borttagen
|
Skar av mig halva fingret (känns det som)!
21 feb, 2015 12:57 |
|
Borttagen
|
INGEN SKOLA NÄSTA VECKA THANK THE GODS FOR SPORTLOV
21 feb, 2015 12:58 |
|
Borttagen
|
Jag och min man ska upprätta ett altare nu. Jag har redan ett, och han vill också ha ett ♥
Vi delar inte riktigt samma tro, men grundprinciperna är desamma och det gör mig jätteglad att han, på sista tiden, har lyckats finna sin spirituella sida alltmer.. Det är viktigt. Så väldigt viktigt. 21 feb, 2015 13:01 |
|
potterflicka
Elev |
Nu ska jag dricka oboy :-)
21 feb, 2015 13:08 |
|
Borttagen
|
Jag tror det är.. sju år sedan (eller åtta kanske?) som jag såg ett mello-avsnitt sist. Är det värt att titta på? Eurovision Song Contest brukar jag se, men inte mello.. Hm.
21 feb, 2015 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen