@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Kim Potter: Well, det är inte bra att äta på natten, och så kan du ju alltid äta mycket på morgonen :3 Men, det är ditt val cx Blev riktigt hungrig så jag åt faktiskt lite =) det var gott, nu känner jag mig lite "lugnare" på något vis. Tror att jag stressade upp mig själv när jag var hungrig. Haha, men då så c; Ibland får man ju faktiskt göra undantag x)
21 feb, 2015 01:41 |
|
illusionofcool
Elev |
Me ♥ Drarry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 21 feb, 2015 02:22 |
|
Borttagen
|
Blir rädd av att se dokumentärer om rättspsyk, förstår att alla ställen inte är kaos men hjälp. ;S 21 feb, 2015 08:11 |
|
Angelinaa
Elev |
Är så trött på böcker med överdriven heteronormativ romans som de måste köra upp i halsen på en, liksom jag fattade att de 2 huvudpersonerna skulle bli tillsammans så fort jag fick veta att de existera (vilket är illa nog), men författaren kunde väl ändå låta något sakta växa fram istället för någon slaks kärlek i första ögonkastet? -.- Finns der inte nog med det redan? Det är så plågsamt att läsa att jag inte orkar ta upp boken längre!
21 feb, 2015 08:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Blir rädd av att se dokumentärer om rättspsyk, förstår att alla ställen inte är kaos men hjälp. ;S Vad är det för dokumentärer? Jag ska snart göra 5 veckors praktik inom rättpsyk, jag kanske borde oroa mig? 21 feb, 2015 09:34 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag tittar på YouTube Rewind 2013 för typ 500:e gången
21 feb, 2015 10:12 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Blir rädd av att se dokumentärer om rättspsyk, förstår att alla ställen inte är kaos men hjälp. ;S Vad är det för dokumentärer? Jag ska snart göra 5 veckors praktik inom rättpsyk, jag kanske borde oroa mig? ooh! förlåt att jag lägger mig i men jag vill också gärna veta vilka dokumentärer det är? Om man kan se dom online? Älskar psyk-dokumentärer 21 feb, 2015 10:59 |
|
Atira
Elev |
21 feb, 2015 11:11 |
|
Borttagen
|
Jag ska träffa min kompis klockan ett för att gå runt på stan eller något och sedan se på bio.
Jag vet inte om jag kommer att klara av det för jag mår så dåligt just nu ... 21 feb, 2015 11:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ska träffa min kompis klockan ett för att gå runt på stan eller något och sedan se på bio. Jag vet inte om jag kommer att klara av det för jag mår så dåligt just nu ... Hur då? 21 feb, 2015 12:02 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen