@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ser på The Other Boleyn Girl just nu. De bästa grejerna i den här filmen:
Benedict Cumberbatch och Eddie Redmayne. Men herregud jag har sett en dokumentär om Anne Boleyn förut men det här är så jävla hemskt. 21 feb, 2015 00:01 |
|
Dream
Elev |
21 feb, 2015 00:27 |
|
themarauder
Lärare |
21 feb, 2015 00:28 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av lumos1: Pushing daisies heter den! C: kan berätta vad den handlar om nån gång cxSkrivet av cikki: Har börjat se på en ny serie och den är jättebra! ♥ Oh, vilken? c: ----- Har en bok full med bara massa Doctor Who-citat, älskar den så mycket!! c": OCH DU MÅSTE VISA DEN BOKEN PÅ MULTICON OK 21 feb, 2015 00:29 |
|
Dream
Elev |
är jätterädd att jag inte tar hand om mina drakar ordentligt!
tänk om jag ger fel matmängd, tänk om det är för mycket att ge tre mat nån gång ibland??? vad händer om jag glömmer bort dem flera veckor i sträck? är jätterädd för att gå in och kika på mina drakar bara för att mötas av att någon av dem dött.. vet att jag är för dramatisk men det blir ångestladdat på riktigt för mig :s
21 feb, 2015 00:35 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av cikki: Skrivet av lumos1: Pushing daisies heter den! C: kan berätta vad den handlar om nån gång cxSkrivet av cikki: Har börjat se på en ny serie och den är jättebra! ♥ Oh, vilken? c: ----- Har en bok full med bara massa Doctor Who-citat, älskar den så mycket!! c": OCH DU MÅSTE VISA DEN BOKEN PÅ MULTICON OK Men åh den har jag ju sett den del av! Typ bara tre-fyra avsnitt eller så, men den är supermys!! Jaaa I shall ;;
21 feb, 2015 00:48 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hihi, har nu två brevvänner - en från USA och en från Skottland!! Åhhh! :3 Ehm... skulle inte du kunna fråga din skotte om hen känner någon annan skotte som skulle tänkas vara intresserad av brevväxling? ^^' ![]()
21 feb, 2015 01:05 |
|
Borttagen
|
I never said I'd lie and wait forever
If I died, we'd be together I can't always just forget her But she could try 21 feb, 2015 01:20 |
|
Kim Potter
Elev |
Well, det är inte bra att äta på natten, och så kan du ju alltid äta mycket på morgonen :3 Men, det är ditt val cx
21 feb, 2015 01:20 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Kim Potter: Well, det är inte bra att äta på natten, och så kan du ju alltid äta mycket på morgonen :3 Men, det är ditt val cx Blev riktigt hungrig så jag åt faktiskt lite =) det var gott, nu känner jag mig lite "lugnare" på något vis. Tror att jag stressade upp mig själv när jag var hungrig. =) - just like themarauder 21 feb, 2015 01:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen