Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kintsugi:
Jag har varit hos skolläkaren tidigare pga annat men tycker inte om henne, så jag skulle kanske få tid hos ungdomsmottagningen efter jullovet tror jag? Annars så ska jag absolut testa det där med yoga & massage för att se om det hjälper, tack så mycket för alla tips! 6 jan, 2017 14:03 |
|
Borttagen
|
Såg Blackfish för andra gången och grät igen. Den, Earthlings... Fyfan. Vad håller vi på med? Är så trött på alla jävla ursäkter. Vi kan inte hålla på så här. Ja men djurparker är ju så roliga och kött är ju så gott och...! Dessa själviska, själviska ursäkter. Ska jag unna mig ett litet nöje på bekostnad av miljontals djur lidande? Hur fan är det rimligt? Se i alla fall lite djurrättsdokumentärer, se några levande djur i ögonen och fortsätt sedan med ditt liv som du alltid gjort då. Men då undrar jag fan om du ens har ett hjärta.
8 jan, 2017 00:48 |
|
Puffledust
Elev |
Jag är så arg på att jag bara har en vän (och han bor 6 timmar ifrån mig)
Det är nu det är meningen att jag ska ha kul med massa vänner och gå på fester men istället sitter jag hemma och läser böcker och glor på serier..... uuuuggh 8 jan, 2017 01:34 |
|
Elina478
Elev |
Jag har så mycket ångest oh la la.
May death find you alive 8 jan, 2017 01:37 |
|
Minihäst
Elev |
jag känner mig olycklig. har nog ett svart hål eller en fucking hiss eller något i bröstet/magen (där själen sitter) och nu blev jag snurrig en sekund. jag är så så ledsen. jag tror att jag känner allt för mycket, om man ska beskriva det fint (fast det ska man väl inte. det enda jag egentligen kan beskriva det som är att det är fult)
another day, another slay 8 jan, 2017 19:56 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
9 jan, 2017 15:21 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Jag har på riktigt ingen aning om vem jag är. Allt känns bara så jävla oklart. Det känns som att jag aldrig får tid att tänka på mig själv och att jag bara är dålig på allting istället. Jag vet att jag bara är 14 år och att jag inte måste veta allting just nu, men jag känner mig helt lost, jag vill bara vara säker i mig själv och det är väldigt svårt när jag inte ens vet vem jag är. Det känns som att mins känslor är på "låtsas" och att jag borde sluta tycka synd om mig själv för jag har det så bra som jag har det. Väldigt oklar text, men jag var bara tvungen att skriva av mig
9 jan, 2017 21:46 |
|
Borttagen
|
Ha.. läkaren som skriver ut medicinen som jag tar dagligen kommer ibland med små surprise -bonus-mediciner, som han tycker att jag borde testa.. Jag har redan en medicin som jag känner mig trygg med och har verkligen inga tankar på att ens testa några andra. Förut såg jag att det låg tex Propavan i min lista. Hade aldrig hört talas om det tidigare så jag började läsa om den på FASS.. "Indikationer "Som sömnmedel vid olika former av sömnrubbningar." Jag tror nog att det är läkaren som har någon form av rubbning.. för jag har inga problem med min sömn.. om jag väljer att vara vaken betyder det inte att jag inte -KAN- sova. Det låg också en annan medicin där som är menat att fungera som den jag har..redan gör.. och en av dem känns det som att han har skrivit ut till fel person. Blev inte klokare av att läsa den där listan.. men det är liksom inte olika sorters av choklad jag tänker sitta hemma och testa framför en film. 10 jan, 2017 01:11 |
|
Magic Dragon
Elev |
10 jan, 2017 13:31 |
|
Borttagen
|
Den där osatte jag... Det där med gruppterapi känns fan inte som en särskilt bra ide. Jag tänker att det kommer sitta en massa folk där (..som jag kanske till och med känner..) för att det här är en så liten "stad.".. Att sitta och lämna ut sig så, om saker man aldrig pratar om, till en grupp människor.. det känns mer fel än rätt faktiskt. Och jag antar att man inte går dit för att hålla käften i sin stol.. 11 jan, 2017 06:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen