Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19527 19528 19529 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Att ladda ner Harry Potter 1 som ljudbok, på engelska med Stephen Fry som uppläsare...Alltså det va verkligen ett av det bästa jag gjort ♥ LOVE IT ♥

20 feb, 2015 23:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Att ladda ner Harry Potter 1 som ljudbok, på engelska med Stephen Fry som uppläsare...Alltså det va verkligen ett av det bästa jag gjort ♥ LOVE IT ♥


Vart laddar du ner ljudböcker??

20 feb, 2015 23:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag läste på anslagstavlan några tycker att Trassel är bättre än Frozen och någon tycker bättre om big herro 6 än de båda tillsammans. Jag skulle gärna vilja veta varför de tycker som de gör.

Jag har inte sett Big hero 6 och kommer göra det då den kommer ut på swefilmer alla disneyfilmer kommer ha en chans.

Varför tycker ni som skriver så som ni gör skulle vilja höra argument


Jag är visserligen inte en av de personer som skrev det, men jag tycker också att Tangled är bättre än Frozen. Båda är bra, men Tangled tilltalade mig väldigt mycket. Om sanningen ska fram så blev jag lite smått besviken på Frozen då alla hade påpekat hur himla bra den var, men när filmen var slut så tänkte jag bara "jahapp, var det allt?" Haha..
Nej men.. Frost är jättesöt och allt. Men Trassel är så.. åh. ♥

20 feb, 2015 23:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag läste på anslagstavlan några tycker att Trassel är bättre än Frozen och någon tycker bättre om big herro 6 än de båda tillsammans. Jag skulle gärna vilja veta varför de tycker som de gör.

Jag har inte sett Big hero 6 och kommer göra det då den kommer ut på swefilmer alla disneyfilmer kommer ha en chans.

Varför tycker ni som skriver så som ni gör skulle vilja höra argument


Jag är visserligen inte en av de personer som skrev det, men jag tycker också att Tangled är bättre än Frozen. Båda är bra, men Tangled tilltalade mig väldigt mycket. Om sanningen ska fram så blev jag lite smått besviken på Frozen då alla hade påpekat hur himla bra den var, men när filmen var slut så tänkte jag bara "jahapp, var det allt?" Haha..
Nej men.. Frost är jättesöt och allt. Men Trassel är så.. åh. ♥


Tycker om syskonkärleken som Finns mellan syskonen i Frost men Tangled är det absolut inget fel på men är mer van med Barbies version av Rapunzel än med Disneys version.

20 feb, 2015 23:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag läste på anslagstavlan några tycker att Trassel är bättre än Frozen och någon tycker bättre om big herro 6 än de båda tillsammans. Jag skulle gärna vilja veta varför de tycker som de gör.

Jag har inte sett Big hero 6 och kommer göra det då den kommer ut på swefilmer alla disneyfilmer kommer ha en chans.

Varför tycker ni som skriver så som ni gör skulle vilja höra argument


Jag är visserligen inte en av de personer som skrev det, men jag tycker också att Tangled är bättre än Frozen. Båda är bra, men Tangled tilltalade mig väldigt mycket. Om sanningen ska fram så blev jag lite smått besviken på Frozen då alla hade påpekat hur himla bra den var, men när filmen var slut så tänkte jag bara "jahapp, var det allt?" Haha..
Nej men.. Frost är jättesöt och allt. Men Trassel är så.. åh. ♥


Tycker om syskonkärleken som Finns mellan syskonen i Frost men Tangled är det absolut inget fel på men är mer van med Barbies version av Rapunzel än med Disneys version.


Finns det en Barbie-version av Rapunzel? Jag har bara de mentala bilderna av det jag läst i Grimms böcker i huvudet..

Nåja, alla har ju sina favoriter. Det är så det är, och tur är väl det! ^^

20 feb, 2015 23:14

Solkatten
Elev

Avatar


Vill se Imagine Dragons live i Köpenhamn i oktober men vill inte gå ensam. :<

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 feb, 2015 23:14

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Att ladda ner Harry Potter 1 som ljudbok, på engelska med Stephen Fry som uppläsare...Alltså det va verkligen ett av det bästa jag gjort ♥ LOVE IT ♥


Vart laddar du ner ljudböcker??



Gör det en aningens inte lagligt men:
Spoiler:
Tryck här för att visa!PirateBay ^^

20 feb, 2015 23:17

Borttagen

Avatar

+1


"Jag skulle bara vilja passa på och påpeka att jag är synsk. Enda skillnaden verkar vara att Jimmie nu t.om spinner garnet till offerkoftorna själv."
- Emanu (som ritat bilden)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-ams.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xpa1%2Fv%2Ft1.0-9%2F14904_1618477135047900_1862308696604466489_n.jpg%3Foh%3D00e9db7c7cfd9852354f3912bc1f97bd%26amp%3Boe%3D554D9EF7


HAHA!

20 feb, 2015 23:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag läste på anslagstavlan några tycker att Trassel är bättre än Frozen och någon tycker bättre om big herro 6 än de båda tillsammans. Jag skulle gärna vilja veta varför de tycker som de gör.

Jag har inte sett Big hero 6 och kommer göra det då den kommer ut på swefilmer alla disneyfilmer kommer ha en chans.

Varför tycker ni som skriver så som ni gör skulle vilja höra argument


Jag är visserligen inte en av de personer som skrev det, men jag tycker också att Tangled är bättre än Frozen. Båda är bra, men Tangled tilltalade mig väldigt mycket. Om sanningen ska fram så blev jag lite smått besviken på Frozen då alla hade påpekat hur himla bra den var, men när filmen var slut så tänkte jag bara "jahapp, var det allt?" Haha..
Nej men.. Frost är jättesöt och allt. Men Trassel är så.. åh. ♥


Tycker om syskonkärleken som Finns mellan syskonen i Frost men Tangled är det absolut inget fel på men är mer van med Barbies version av Rapunzel än med Disneys version.


Finns det en Barbie-version av Rapunzel? Jag har bara de mentala bilderna av det jag läst i Grimms böcker i huvudet..

Nåja, alla har ju sina favoriter. Det är så det är, och tur är väl det! ^^


Ja det finns en Barbie version den heter Barbie som Rapunzel och är en av mina favoriter och en film jag har älskat sedan jag var barn.

här en länk där man kan se den

http://www.swefilmer.com/barbie-as-rapunzel-2002/barbie-som-rapunzel-2002-video_129706ddf.html

20 feb, 2015 23:29

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Att ladda ner Harry Potter 1 som ljudbok, på engelska med Stephen Fry som uppläsare...Alltså det va verkligen ett av det bästa jag gjort ♥ LOVE IT ♥


Alltså åh ♥ så jäkla bra!


__

GAH. Känner mig något fruktansvärt smått patetisk..

=) - just like themarauder

20 feb, 2015 23:29

1 2 3 ... 19527 19528 19529 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.