@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack!Skrivet av Beben: Tack Skrivet av Borttagen: Jag ska nog få massa prov nästa vecka för vi gjorde massa förra. Skrivet av Beben: Jag har två NO-prov Skrivet av Borttagen: Jag med, ett matte (som jag har tillåtit mig själv att faila på för det kommer jag göra), och ett engelska, typ, till en skola. Har två prov på onsdag jag orkar inte Usch. Hoppas att det går bra för dig iallafall, lycka till! ♥ Du med! 20 feb, 2015 21:09 |
|
Borttagen
|
Jag kom precis på att min kompis fyller år på tisdag ...
.... vad ska jag ge till henne 20 feb, 2015 21:35 |
|
potterflicka
Elev |
Kom just på att jag måste ha en idé till en ny berättelse. Och den måste vara bra.
Åh, det är för svårt :-( 20 feb, 2015 21:45 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
har haft lov och JAG VILL GÅ TILL SKOLAN NU! Aarrgh
20 feb, 2015 21:51 |
|
Borttagen
|
Blir riktigt bortskämd av min ena medboende just nu, jag fick hans peperonis som han inte ville ha och nu är han och kokar te åt mig! ♥
Synd att han är straight... 20 feb, 2015 21:54 |
|
Hedwig96
Elev |
Tror jag ska lägga mej och läsa lite nu, sen sova och sen begravas...
20 feb, 2015 22:00 |
|
Borttagen
|
är det normalt att tugga på fyra olika tuggummin samtidigt och tugga i takt till en superbra låt
20 feb, 2015 22:01 |
|
Kim Potter
Elev |
20 feb, 2015 22:04 |
|
Fellrendión
Elev |
DAMN. Jag skulle skrivit idag... istället har jag lyssnat på musik, spelat vegetariska spel och bara latat mig och låtit timmarna passera. Orka. o.o
20 feb, 2015 22:09 |
|
cikki
Elev |
Har börjat se på en ny serie och den är jättebra! ♥
20 feb, 2015 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen