@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
20 feb, 2015 20:22 |
|
Chaemy
Elev |
Åh alltså jag blir typ rörd... Mitt syskon Ivars bästa vän (en av dem) har varit med sin skola på en segelbåt och åkt runt i olika länder i mer än två månader. Nu är hon tillbaka och kom och har precis kommit till vårt hus. Mitt syskon började gråta när hen såg henne... Jag gråter typ själv nu.. ♥
20 feb, 2015 20:22 |
|
Frivolt
Elev |
Ser på På spåret och inser hur dålig jag är på geografi xD Alltså kan typ ingenting xD
20 feb, 2015 20:25 |
|
Borttagen
|
Har två prov på onsdag jag orkar inte
20 feb, 2015 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Åneej! colai sängen är ju ÄKLIGT det är lika vidrigt som att ha chips i sängen spillde precis ut ett glas cola i sängen :- ( 20 feb, 2015 20:45 |
|
Frivolt
Elev |
Vill egentligen inte ha 2016 för jag blir så gammal då D: Men samtidigt så ser jag så mkt fram emot det året för då är det sommar-OS OCH premiären av Fantastic Beasts and where to find them ♥
20 feb, 2015 20:47 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag med, ett matte (som jag har tillåtit mig själv att faila på för det kommer jag göra), och ett engelska, typ, till en skola. Har två prov på onsdag jag orkar inte 20 feb, 2015 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Jag har två NO-prov Skrivet av Borttagen: Jag med, ett matte (som jag har tillåtit mig själv att faila på för det kommer jag göra), och ett engelska, typ, till en skola. Har två prov på onsdag jag orkar inte Usch. 20 feb, 2015 20:58 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska nog få massa prov nästa vecka för vi gjorde massa förra. Skrivet av Beben: Jag har två NO-prov Skrivet av Borttagen: Jag med, ett matte (som jag har tillåtit mig själv att faila på för det kommer jag göra), och ett engelska, typ, till en skola. Har två prov på onsdag jag orkar inte Usch. Hoppas att det går bra för dig iallafall, lycka till! ♥ 20 feb, 2015 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Tack Skrivet av Borttagen: Jag ska nog få massa prov nästa vecka för vi gjorde massa förra. Skrivet av Beben: Jag har två NO-prov Skrivet av Borttagen: Jag med, ett matte (som jag har tillåtit mig själv att faila på för det kommer jag göra), och ett engelska, typ, till en skola. Har två prov på onsdag jag orkar inte Usch. Hoppas att det går bra för dig iallafall, lycka till! ♥ Du med! 20 feb, 2015 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen