@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LIA15
Elev |
Jag ska se Cirkeln på söndag! Wihooo!
20 feb, 2015 19:23 |
|
themarauder
Lärare |
Verkligen ingenting på tv.. Har precis gjort en ansiktsmask o en hårinpackning.. Måste hålla mig sysselsatt, men nu medan jag väntar på att skölja ur skiten vet jag inte vad jag ska hitta på =(
=) - just like themarauder 20 feb, 2015 19:39 |
|
Borttagen
|
20 feb, 2015 19:46 |
|
Chaemy
Elev |
20 feb, 2015 19:51 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
20 feb, 2015 20:02 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 feb, 2015 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Om allt går som planerat (och om jag inte blir alltför sjuk och måste opereras innan dess) så ska vi försöka skaffa ett litet syskon till Luna - att jag ska bli gravid nästa höst och att barnet föds sommaren 2017. (Kanske lite robotiskt att planera så exakt, men min kropp är som den är och då får det bli så.) Hur som helst.. Vi går redan och pratar om namn, trots att det är ca 1½ år tills dess att jag förhoppningsvis ska kunna bli gravid igen. ..Men vi har redan kommit på några namn som är helt, helt perfekta. Två barn passar alldeles utmärkt.. och då är Luna nästan fyra år. ♥ Åh så fantastiskt ♥ Läste namnet också och så otroligt fina namn ♥ Ni är och kommer också att bli en väldigt trollsk (magisk) och underbar familj :'D Aw, tack! Tack fina du! ^_^ ♥ 20 feb, 2015 20:12 |
|
Borttagen
|
Håller på och ser på Harry Potter och den flammmande bägaren, så inviger jag mitt sportlov! Hur gör ni andra somfått sportlov?
20 feb, 2015 20:13 |
|
Borttagen
|
Jag läste på anslagstavlan några tycker att Trassel är bättre än Frozen och någon tycker bättre om big herro 6 än de båda tillsammans. Jag skulle gärna vilja veta varför de tycker som de gör.
Jag har inte sett Big hero 6 och kommer göra det då den kommer ut på swefilmer alla disneyfilmer kommer ha en chans. Varför tycker ni som skriver så som ni gör skulle vilja höra argument 20 feb, 2015 20:17 |
|
Borttagen
|
Nu sket sig ju Närcon. FAAAAAAAAAAN.
20 feb, 2015 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen