Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19524 19525 19526 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
LIA15
Elev

Avatar


Jag ska se Cirkeln på söndag! Wihooo!

20 feb, 2015 19:23

themarauder
Lärare

Avatar


Verkligen ingenting på tv.. Har precis gjort en ansiktsmask o en hårinpackning.. Måste hålla mig sysselsatt, men nu medan jag väntar på att skölja ur skiten vet jag inte vad jag ska hitta på =(

=) - just like themarauder

20 feb, 2015 19:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av LIA15:
Jag ska se Cirkeln på söndag! Wihooo!


Jag med!

20 feb, 2015 19:46

Chaemy
Elev

Avatar


Känslan när man dansar så mycket till "Bom sicka bom" att man blir andfådd. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

20 feb, 2015 19:51

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


måste komma på smeknamn på mina vänner som har samma namn..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

20 feb, 2015 20:02

Vildvittra
Elev

Avatar


Ska nog gifta mig med Daryl ♥
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F7ece2cec02a4d6a88da675b789ee3a30%2Ftumblr_myhzdxnCVV1riwkp5o1_500.gif

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

20 feb, 2015 20:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Om allt går som planerat (och om jag inte blir alltför sjuk och måste opereras innan dess) så ska vi försöka skaffa ett litet syskon till Luna - att jag ska bli gravid nästa höst och att barnet föds sommaren 2017.
(Kanske lite robotiskt att planera så exakt, men min kropp är som den är och då får det bli så.)
Hur som helst.. Vi går redan och pratar om namn, trots att det är ca 1½ år tills dess att jag förhoppningsvis ska kunna bli gravid igen.
..Men vi har redan kommit på några namn som är helt, helt perfekta.

Två barn passar alldeles utmärkt.. och då är Luna nästan fyra år. ♥



Åh så fantastiskt ♥ Läste namnet också och så otroligt fina namn ♥ Ni är och kommer också att bli en väldigt trollsk (magisk) och underbar familj :'D


Aw, tack! Tack fina du! ^_^ ♥

20 feb, 2015 20:12

Borttagen

Avatar


Håller på och ser på Harry Potter och den flammmande bägaren, så inviger jag mitt sportlov! Hur gör ni andra somfått sportlov?

20 feb, 2015 20:13

Borttagen

Avatar


Jag läste på anslagstavlan några tycker att Trassel är bättre än Frozen och någon tycker bättre om big herro 6 än de båda tillsammans. Jag skulle gärna vilja veta varför de tycker som de gör.

Jag har inte sett Big hero 6 och kommer göra det då den kommer ut på swefilmer alla disneyfilmer kommer ha en chans.

Varför tycker ni som skriver så som ni gör skulle vilja höra argument

20 feb, 2015 20:17

Borttagen

Avatar


Nu sket sig ju Närcon. FAAAAAAAAAAN.

20 feb, 2015 20:20

1 2 3 ... 19524 19525 19526 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.