@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
20 feb, 2015 17:56 |
|
Solkatten
Elev |
Just det det är fredag idag! Man glömmer lätt bort vad det är för dag på lov... sista lovdagen dårå :< (om man inte räknar med helgen)
Btw de borde ändra namnet på lovet. Sportlov. Hur många är det egentligen som sportar extra mycket den veckan? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 feb, 2015 17:56 |
|
Dream
Elev |
Hej jag har plockat en PRÄSTKRAGE till dig vs. hello i have a DAISY for you??? (carl von linné är det här din idé eller?)
20 feb, 2015 18:01 |
|
Corazon
Elev |
20 feb, 2015 18:09 |
|
Klaestron
Elev |
20 feb, 2015 18:18 |
|
Corazon
Elev |
20 feb, 2015 18:19 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Just det det är fredag idag! Man glömmer lätt bort vad det är för dag på lov... sista lovdagen dårå :< (om man inte räknar med helgen) Btw de borde ändra namnet på lovet. Sportlov. Hur många är det egentligen som sportar extra mycket den veckan? säkert de som annars sportar mycket de borde heta gudskelov att jag får sova 20 feb, 2015 18:22 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Just det det är fredag idag! Man glömmer lätt bort vad det är för dag på lov... sista lovdagen dårå :< (om man inte räknar med helgen) Btw de borde ändra namnet på lovet. Sportlov. Hur många är det egentligen som sportar extra mycket den veckan? säkert de som annars sportar mycket de borde heta gudskelov att jag får sova Jag har alltid tänkt att det har ngt med skidåkning att göra.. för alla åker iväg o åker skidor när det är sportlov xD men det kanske jag som bara har hittat på det själv. =) - just like themarauder 20 feb, 2015 18:34 |
|
Frivolt
Elev |
themarauder Jag åkte också iväg och åkte skidor på sportlovet
Jag saknar det väldigt mycket 20 feb, 2015 18:47 |
|
Fellrendión
Elev |
20 feb, 2015 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen