@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ellociraptor
Elev |
Jag och Chrissly har spårat fullständigt. Med jämna mellanrum säger en av oss "boobs boobs lol" varpå vi båda skrattar i tio minuter och kan inte andas. Det är nästan tur att hon ska flytta härifrån om en vecka.
20 feb, 2015 16:42 |
|
Borttagen
|
Min klass är ganska bra, ändå. I alla fall ibland.
20 feb, 2015 16:46 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
20 feb, 2015 16:55 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Vildvittra: De gör ett Harry Potter rum i "Fixa rummet" de verkar inte ha koll alls, inte ens ungen ;P http://www.svt.se/barnkanalen/fixa-rummet/ Som om det inte vore nog målar de på tapeten och det blir en massa bubblor xD Var det hogwartsrummet? Såg bara det färdiga resultatet! =) - just like themarauder 20 feb, 2015 16:59 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Vildvittra: De gör ett Harry Potter rum i "Fixa rummet" de verkar inte ha koll alls, inte ens ungen ;P http://www.svt.se/barnkanalen/fixa-rummet/ Som om det inte vore nog målar de på tapeten och det blir en massa bubblor xD Var det hogwartsrummet? Såg bara det färdiga resultatet! Japp, blev jättefint tyckte jag Men de hade ingen aning om vad de talade om xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 feb, 2015 17:01 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av themarauder: Skrivet av Vildvittra: De gör ett Harry Potter rum i "Fixa rummet" de verkar inte ha koll alls, inte ens ungen ;P http://www.svt.se/barnkanalen/fixa-rummet/ Som om det inte vore nog målar de på tapeten och det blir en massa bubblor xD Var det hogwartsrummet? Såg bara det färdiga resultatet! Japp, blev jättefint tyckte jag Men de hade ingen aning om vad de talade om xD Det kan jag tänka mig!! =) ja, men det såg jättemysigt ut. I alla fall för ett litet barn liksom. =) - just like themarauder 20 feb, 2015 17:04 |
|
Borttagen
|
Imorgon ska jag se Cirkeln!!!!!!
20 feb, 2015 17:29 |
|
Chaemy
Elev |
20 feb, 2015 17:41 |
|
Solkatten
Elev |
Hatar spindlar, hatar spindlar, hatar spindlar. Det spelar ingen roll om det är världens minsta - fortfarande lika hemsk.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 feb, 2015 17:44 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om allt går som planerat (och om jag inte blir alltför sjuk och måste opereras innan dess) så ska vi försöka skaffa ett litet syskon till Luna - att jag ska bli gravid nästa höst och att barnet föds sommaren 2017. (Kanske lite robotiskt att planera så exakt, men min kropp är som den är och då får det bli så.) Hur som helst.. Vi går redan och pratar om namn, trots att det är ca 1½ år tills dess att jag förhoppningsvis ska kunna bli gravid igen. ..Men vi har redan kommit på några namn som är helt, helt perfekta. Två barn passar alldeles utmärkt.. och då är Luna nästan fyra år. ♥ Oh, wow, grattis Läste namnen också, älskar de (speciellt eftersom att man heter Ylva vilket betyder vargadotter ;3) verkligen, grattis ![]() ![]()
20 feb, 2015 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen