Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19521 19522 19523 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Om allt går som planerat (och om jag inte blir alltför sjuk och måste opereras innan dess) så ska vi försöka skaffa ett litet syskon till Luna - att jag ska bli gravid nästa höst och att barnet föds sommaren 2017.
(Kanske lite robotiskt att planera så exakt, men min kropp är som den är och då får det bli så.)
Hur som helst.. Vi går redan och pratar om namn, trots att det är ca 1½ år tills dess att jag förhoppningsvis ska kunna bli gravid igen.
..Men vi har redan kommit på några namn som är helt, helt perfekta.

Två barn passar alldeles utmärkt.. och då är Luna nästan fyra år. ♥

ååååh vad härligt! ni får lycka till ♥

20 feb, 2015 14:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Solkatten
Åh, vi har kommit på ganska många namn.. Men de två namn som väger tyngst, åtminstone nu, är:
Flicka: Varga
Pojke: Varg

^^
(Vi älskar vargar. Och Luna älskar vargar, dessutom vilar det en viss magi över månen och vargen, så Luna och Varg(a) hade passat jättebra, på många, många sätt..)


Åh, Varga var fint! .. Vargyn om ni får en pensionär? ;o

20 feb, 2015 14:49

Corazon
Elev

Avatar


Jag har sportlov nu Och har åkt slalom med skolan hela skoldagen, wiih kul.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fb85dadd6a3ed1a31c307a274bcaee418%2Ftumblr_oh1oarreOx1sjhtm9o1_500.gif

20 feb, 2015 15:04

MizzNina
Elev

Avatar


Vad fan är oddsen. I måndags köpte jag och min rumskamrat biljetter för att se Galenskaparna After Shave i höst. Idag vann han fribiljetter till genrepet.

Ödets ironi. Jag älskar dig.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

20 feb, 2015 15:27

Vildvittra
Elev

Avatar


De gör ett Harry Potter rum i "Fixa rummet" de verkar inte ha koll alls, inte ens ungen ;P
http://www.svt.se/barnkanalen/fixa-rummet/
Som om det inte vore nog målar de på tapeten och det blir en massa bubblor xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

20 feb, 2015 15:29

Borttagen

Avatar


Har druckit en och en halv liter morotsjuice, och är helt jätteförkyld och sånt.

20 feb, 2015 15:29

Chaemy
Elev

Avatar


Vi hade Taekwon-Do idag på skolgympan. Det var jätteroligt! Jag har velat gå i det i två eller tre år. Jag har aldrig provat förut men det var väldigt roligt. Jag ska kolla med mamma igen om jag kan få börja med det. För det första så är det bra att kunna självförsvar, för det andra så har jag alltid tyckt att det är roligt att slå och sparka (jag gillar dock inte att skada andra) och för det tredje så är det bra träning som jag kanske till och med skulle kunna fastna för.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

20 feb, 2015 15:34

Klaestron
Elev

Avatar


Sjukt nöjd med nya frisyren, känner mig snygg!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

20 feb, 2015 15:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Vi hade Taekwon-Do idag på skolgympan. Det var jätteroligt! Jag har velat gå i det i två eller tre år. Jag har aldrig provat förut men det var väldigt roligt. Jag ska kolla med mamma igen om jag kan få börja med det. För det första så är det bra att kunna självförsvar, för det andra så har jag alltid tyckt att det är roligt att slå och sparka (jag gillar dock inte att skada andra) och för det tredje så är det bra träning som jag kanske till och med skulle kunna fastna för.


Så kan man skrika typ "Cut down kick attack!" innan man smäller på någon man behöver värja sig från ;D

20 feb, 2015 15:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag har gjort Smoothie. c:
Det är gott! Det skulle jag ha gjort idag med men vi hade inget man kunde görs de av

Min bror påminde mig igår om att vi hade en sådan, blev överlycklig och gjorde ett försök idag. Blev rätt gott faktiskt. ^^

20 feb, 2015 15:48

1 2 3 ... 19521 19522 19523 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.