Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19520 19521 19522 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Klaestron
Elev

Avatar


Skrivet av cikki:
Skrivet av Klaestron:
Skrivet av cikki:
Hur kan jag ha så ont från gympan? det var bara så jobbigt att jag bara behövde använda min inhalator 2 gånger?? Kan knappt gå ju???


Så hade jag i grundskolan, visade sig vara mögel i ena omklädningsrummet
Oj... Dock tror jag inte att det inte har med mögel att göra för mig, omklädningsrummen är ganska nybyggda. ^^
Skrivet av cikki:
Skrivet av Klaestron:
Skrivet av cikki:
Hur kan jag ha så ont från gympan? det var bara så jobbigt att jag bara behövde använda min inhalator 2 gånger?? Kan knappt gå ju???


Så hade jag i grundskolan, visade sig vara mögel i ena omklädningsrummet
Oj... Dock tror jag inte att det inte har med mögel att göra för mig, omklädningsrummen är ganska nybyggda. ^^


Vi har en nyrenoverad skola i kommunen med mögel i typ varje golv träna på fritiden är ett tips för att få upp lungkapaciteten

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

20 feb, 2015 13:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Har numera en Nokia av 1800-tals modell. Jag struntar faktiskt i internet (okej inte riktigt)... men jag kommer sakna att alltid ha musik. Vem vet hur länge jag skall dras med den där. :3
Musik på tåget, musik när jag tränar, dansar...lever!? -,-



Du matchar ju telefonen bra om du går runt med en freestyle.


Min freestyle och cd-freestyle är tyvärr long lost friends ;o

20 feb, 2015 13:08

Borttagen

Avatar

+1


Solkatten
Åh, vi har kommit på ganska många namn.. Men de två namn som väger tyngst, åtminstone nu, är:
Flicka: Varga
Pojke: Varg

^^
(Vi älskar vargar. Och Luna älskar vargar, dessutom vilar det en viss magi över månen och vargen, så Luna och Varg(a) hade passat jättebra, på många, många sätt..)

20 feb, 2015 13:17

Borttagen

Avatar


Håller på att bli sjuk

20 feb, 2015 13:44

Borttagen

Avatar


Jag har gjort Smoothie. c:

20 feb, 2015 13:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har gjort Smoothie. c:
Det är gott! Det skulle jag ha gjort idag med men vi hade inget man kunde görs de av

20 feb, 2015 13:59

Borttagen

Avatar


Vad gör alla?

20 feb, 2015 14:04

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vad gör alla?

jag lagar mat =) ska strax iväg till systemet och hämta en beställning. Imorgon är det pub nämligen =)

=) - just like themarauder

20 feb, 2015 14:08

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Om allt går som planerat (och om jag inte blir alltför sjuk och måste opereras innan dess) så ska vi försöka skaffa ett litet syskon till Luna - att jag ska bli gravid nästa höst och att barnet föds sommaren 2017.
(Kanske lite robotiskt att planera så exakt, men min kropp är som den är och då får det bli så.)
Hur som helst.. Vi går redan och pratar om namn, trots att det är ca 1½ år tills dess att jag förhoppningsvis ska kunna bli gravid igen.
..Men vi har redan kommit på några namn som är helt, helt perfekta.

Två barn passar alldeles utmärkt.. och då är Luna nästan fyra år. ♥



Åh så fantastiskt ♥ Läste namnet också och så otroligt fina namn ♥ Ni är och kommer också att bli en väldigt trollsk (magisk) och underbar familj :'D

20 feb, 2015 14:17

struts.2
Elev

Avatar


Min familj består av 4 olika sidor. En av de består av min storasyster, den sidan bråkar alltid med sida nummer två, som består av min lillasyster. Den tredje består av mamma och pappa som försöker få allt att sluta och den fjärde av mig som bara håller mig utanför allt. Det är så himla jobbigt när de håller på. De bråkar hela tiden och om allt från typ att den ena har gått in på den andras rum för att hämta en sak som tillhör den. De två första sidorna vill att jag ska tycka som dem hela tiden och tycka att den andra gör fel men jag säger ifrån och säger att det inte ens borde finnas några sidor. Sen stänger jag in mig på mitt rum.

hej hallå

20 feb, 2015 14:30

1 2 3 ... 19520 19521 19522 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.