@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har numera en Nokia av 1800-tals modell. Jag struntar faktiskt i internet (okej inte riktigt)... men jag kommer sakna att alltid ha musik. Vem vet hur länge jag skall dras med den där. :3 Musik på tåget, musik när jag tränar, dansar...lever!? -,- 20 feb, 2015 12:02 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av cikki: Hur kan jag ha så ont från gympan? det var bara så jobbigt att jag bara behövde använda min inhalator 2 gånger?? Kan knappt gå ju??? Så hade jag i grundskolan, visade sig vara mögel i ena omklädningsrummet
20 feb, 2015 12:06 |
|
Frivolt
Elev |
Det är typ vår ute O_o VÅR?! Wtf!?!? DET ÄR MITTEN AV FEBRUARI!!! :O det ska INTE vara vår nu, det ska va minst 20 minus eller nått O_o Vad händer egentligen?!?!? När hände det här O_o
Okej jag älskar vår o e trött på vintern o egentligen klagar jag väl inte men alltså.... Det ska inte va såhär ;O våren e för tidig D: Det kommer säkert bara komma typ flera decimeter snö i typ mars och sen bli svinkallt då -.- när man vill ha vår D: buhuuuu 20 feb, 2015 12:09 |
|
cikki
Elev |
Oj... Dock tror jag inte att det inte har med mögel att göra för mig, omklädningsrummen är ganska nybyggda. ^^
20 feb, 2015 12:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har numera en Nokia av 1800-tals modell. Jag struntar faktiskt i internet (okej inte riktigt)... men jag kommer sakna att alltid ha musik. Vem vet hur länge jag skall dras med den där. :3 Musik på tåget, musik när jag tränar, dansar...lever!? -,- Du matchar ju telefonen bra om du går runt med en freestyle. 20 feb, 2015 12:38 |
|
Borttagen
|
Om allt går som planerat (och om jag inte blir alltför sjuk och måste opereras innan dess) så ska vi försöka skaffa ett litet syskon till Luna - att jag ska bli gravid nästa höst och att barnet föds sommaren 2017.
(Kanske lite robotiskt att planera så exakt, men min kropp är som den är och då får det bli så.) Hur som helst.. Vi går redan och pratar om namn, trots att det är ca 1½ år tills dess att jag förhoppningsvis ska kunna bli gravid igen. ..Men vi har redan kommit på några namn som är helt, helt perfekta. Två barn passar alldeles utmärkt.. och då är Luna nästan fyra år. ♥ 20 feb, 2015 12:53
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-20 kl. 12:54
|
|
Thilda
Elev |
Pommes pinnar till frukost ❤️❤️❤️
20 feb, 2015 12:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Det är typ vår ute O_o VÅR?! Wtf!?!? DET ÄR MITTEN AV FEBRUARI!!! :O det ska INTE vara vår nu, det ska va minst 20 minus eller nått O_o Vad händer egentligen?!?!? När hände det här O_o Okej jag älskar vår o e trött på vintern o egentligen klagar jag väl inte men alltså.... Det ska inte va såhär ;O våren e för tidig D: Det kommer säkert bara komma typ flera decimeter snö i typ mars och sen bli svinkallt då -.- när man vill ha vår D: buhuuuu Här snöar det. Trodde verkligen inte det skulle komma någon mer. Kattuggla: Vad är det för namn ni funderar på? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 feb, 2015 12:57
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-20 kl. 12:59
|
|
Afturelding
Elev |
20 feb, 2015 12:59 |
|
Borttagen
|
https://www.youtube.com/watch?v=0QASozh5PFg , älskar denhär kan se på den 24/7
20 feb, 2015 13:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen