Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19518 19519 19520 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Nu ska jag se på Narnia. ^-^

20 feb, 2015 11:06

potterflicka
Elev

Avatar


Jag hade strömavbrott igår :-(

20 feb, 2015 11:12

Klaestron
Elev

Avatar


Snart dags för frisering! So nervous!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

20 feb, 2015 11:21

Vildvittra
Elev

Avatar


Geografilektion
1. Använd Google Translate.
2. Översätt "Kalmar län" från Svenska till Engelska.

Musiklektion
1. Använd Google Translate.
2. Översätt "Markoolio" från Svenska till Engelska.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

20 feb, 2015 11:22

Hedwig96
Elev

Avatar


jag vaknade för 10minuter sen av att mamma kom in i rummet o fråga om jag lever alls. Jag har ju sovit bort halva daaaan
Jag brukar sova länge, men aldrig så här länge utan att vakna ungefär vid tio...

20 feb, 2015 11:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Geografilektion
1. Använd Google Translate.
2. Översätt "Kalmar län" från Svenska till Engelska.

Musiklektion
1. Använd Google Translate.
2. Översätt "Markoolio" från Svenska till Engelska.


WHYYY?

20 feb, 2015 11:37

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Geografilektion
1. Använd Google Translate.
2. Översätt "Kalmar län" från Svenska till Engelska.

Musiklektion
1. Använd Google Translate.
2. Översätt "Markoolio" från Svenska till Engelska.


WHYYY?


För det är kul, roliga översättningar

Översätt Lars Winnerbäck, Niklas Strömstedt och Björn Skifs med

Malin Berghagen, Bo Kaspers Orkester, Eddie Meduza och Pernilla Wahlgren, funkar med xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

20 feb, 2015 11:40

Frivolt
Elev

Avatar


Har fortfarande inte lämnat sängen

20 feb, 2015 11:45

Solkatten
Elev

Avatar


Trodde inte det skulle komma någon mer snö...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 feb, 2015 11:46

cikki
Elev

Avatar


Hur kan jag ha så ont från gympan? det var bara så jobbigt att jag bara behövde använda min inhalator 2 gånger?? Kan knappt gå ju???

20 feb, 2015 11:50

1 2 3 ... 19518 19519 19520 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.